(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
^ BECERİKSİZ DUYGULAR ^ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
^ BECERİKSİZ DUYGULAR ^ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne sevebildi seviyorum diyeni Ne de hayıkırabildi gönlündeki sevgisini Anlayacağın, Bir baltaya sap olamadı bendeki şu beceriksiz sevgi....
DOST YÜREK MERHABALAR GERÇEKTEN DE ÖYLE OLUR... BAZEN Kİ, NEYİ VE NE İSTEDİĞİNİ BİLMEZ....ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
Melenkolik sevdalarda yanmalar daha yakıcı olsada onla yaşam hayelleri hep diridir aşktan yana.... Kutluyorum efendim selam ve sevgilerle. Esen kalınız.
Ne sevebildi seviyorum diyeni Ne de hayıkırabildi gönlündeki sevgisini Anlayacağın, Bir baltaya sap olamadı bendeki şu beceriksiz duygular....
gönlünüzdeki yanan aşk sevdası sevene duyurmamışsan kusur kimde? Sevileni sevene seviyorum diyememişse burdaki hata nedendir? Gönlündeki sevgisini size duyurmamişsa bu birlikteliğinizde süreç nasıl olacak? O yapamamışsa sevgiyi,o zaman siz yapsaydınız olmaz mıydı?
''Sevmek güzeldir seviyorsa eğer sevdiğin, sevilmek güzeldir seviyorsan eğer seveni!'' sözünü hatırlattı o samimi seslenişiniz... Sevmek ve sevilmekten yana özünde pişmanlıkları barındıranların ortak sesiydi ifadeleriniz, talihe siteminiz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
ah! şu duygular beceriksiz olsada yaşamaya ve yaşatmaya deger sanırım. tebrikler arkadaşım anlam ve anlatımınla kısa ve öz olmuş anlayana bir derya kutlarım..
kutlarım kısa ve özdü dolu doluydu yürek sesiniz hiç susmasın harika duygular bence bir orman yaratmışsınız yem yeşil sapsız kalmayacağına eminim baltanın sagılar efendim sevgiyle kalın esenkalın
İLK YORUM DA BENDEN OLSUN ARKADASIM DUYGULAR FARKLIDIR HER ZAMAN KIMI ZAMAN COK MUTLUSUN KIMI ZAMAN ÜZGÜN BUNUN ORTASI YOKTUR YUZUNUZ HEP GULSUN ŞİİR KISA VE ÖZ OLMUS SAYGILARIMLA...