(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fırın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fırın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehrin köhne mahallesinde Küçücük izbe bir fırın Simitler pişer çıtır çıtır Kavruk nar gibi
Fırın yüreğim sanki Unutulmuş metruk Bir yangının içinde Anılarını arar gibi
26.11.2012/ Emine UYSAL
Şimdi bu fırınlar mazide kaldı, onlarda pişen nar gibi ekmekler mis gibi kokardı.Anlamlı ve güzel bir şiir olmuş, şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Hiç kimsenin dikkatini çekmeyenler, bir şair kalbin derinlerinden taşar, işte böyle şiir olup iner gözlerden kalplere... Güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyorum hemşehrim.Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
Fırın önünde annemden bir dayak yiyişim vardır, sormayın gitsn. Hey gidin günler hey dedirtti. Ne duygular pişirmiştir yürek denen fırın. Güzel şiirdi yüreğinize sağlık. Saygılarımla selamlar..
Köyde çocuktuk tabi, ekmekler bir haftalık yapılıdı. Evimiz fırına biraz uzaktı. Annem birinci ekmek tahtasını fırın önüne getirdi ikinciyi almak için eve giderken beni bekçi bıraktı ekmeklerin başına, kedi köpek gelmesin diye. Annem fırının köşeyi dolandı bende oyuna. Kıçımda şaklayan bir sopayla kendime geldim. Annem gitmiş o arada komşunun köpeğide gelmiş hamur halindeki ekmeğin birini götürmüş. Yermisin yemez misin? Hey gidi günler. Bu arada Manisa Demirci'liyim. Kader, İstanbul'da yaşıyoruz. Neyse bağışlayın bol selamlar.
yüreğine sağlık çok hoştu tebrikler. Ben kısa şiirleri çok seviyorum. sayfalarca yazılıp bir şey anlatılamayan şiirlerin yanında iki hece ve her şey anlatılmış. selamlar.