Gece soğuk ve ıslak biraz, ne bir yıldız var ne de sen..! Yeniden çizdiğim bu zamanda hayallerim ve ben yapayalnız bir defa daha anladım ki, aşk tek kişiliktir...Çaresiz..!
Güneşe hasret hayallerim. O hayaller ki, sararan yapraklar gibi sırılsıklam özlerken baharı ölümüne sessizce eritir zamanı avuçlarda aşk...! Gece sabaha akıp giderken üşür bedenler, kucak içi kadar yakınken sonuna hüzün aşk tek kişiliktir artık, sabaha..!
Hayaller..! Önemsiz artık... Ki bazen güneş tutulmasıdır ay yüzünde, hayata yansımayan tarafında gecenin, kör karanlıkta ışık saçan umutlar, biraz da aşka dair.. Çaresiz..!
Güneşe hasret gözlerim. O gözler ki, kabaran denizler gibi dalga dalga ararken kıyısını ölümüne sessizce bitirir zamanı avuçlarda aşk..! düşen her damlada sırılsıklam yanaklar avuç içi kadar yakınken sonuna hüzün aşk tek kişiliktir artık, sabaha..!
Soğuk gecenin ıslak umuduyla ben şimdi yeniden çiziyorum hayatımı, biraz da aşka dair... Sessiz..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güneşli bir bahar umuduyla...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güneşli bir bahar umuduyla...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet haklısınız uzun zamandır yazamıyordum ama umarım devamlılığı olur. Duygusallık insanın iç sesini dinlemeye zaman ayırması ile olabiliyor ve yazabiliyor yürekten geleni... Yorumunuz için teşekkür ederim.