. Bu sefer çok becerikliler, Belkide artık profesyonelleştiler, Çok sağlam iş çıkarıyorlar ve hızlılar, Yemek yada Çay molası bile vermeden çalışıyor, çalışıyor, çalışıyorlar...
O’nlar gördüğüm en iyi duvar ustaları, Vakit kaybetmeden çabucak düzgünce, Koyuyorlar taşları tuğlaları, Bir saten gibi çekip sıvaları, Yemek yada Çay molası bile vermeden çalışıyor, çalışıyor, çalışıyorlar...
Yakınımda olanlar hayretle bakarken, Ben yine aynı sahneleri görüyorum, Benim için yanımdalar bu dostlar, ama Yemek yada Çay molası bile vermeden ustalar çalışıyor, çalışıyor, çalışıyorlar...
Çağırdım yanıma sizi hiç sonunu düşünmeden, Elbet yine olacağı buydu ne beklenirdiki benden, Çok özür dilesem ne fayda yalvararak sizden, Ustaları seyretmekten başka birşey gelmiyor elimden, Ne bir yemek nede çay molası bile vermeden, Herzamanki gibi, çalışıyor, çalışıyor, çalışıyorlar...
Koşun belki çıkarsınız burdan, Daha fazla yükselmeden atlayın bu duvardan, Manzara çok eski ve tekrar eder, Ustaların şaheserini seyrediyorum burdan, Yemek yada Çay molası bile vermeden ustalar çalışıyor, çalışıyor, çalışıyorlar... _______________________________________ benim sihrim düşüncelerim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ustalar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ustalar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.