(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖĞRETMENİN ŞİİRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖĞRETMENİN ŞİİRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her taştan iyi bir heykel olur mu? ben pek sanmıyorum.sanırım herşey için bir uygunluk gerekir, bir taştan heykel olursa, bir başkasından merdiven olur belki, bir başkasından başka bir şey. ama evet iyi bir heykel için iyi bir yontucu gerekir. şimdi okullar, eğitimler, öğretmenler yetiyor mu ? yetiyorsa niçin dersaneler var, belki okullar, meslekler öğrenciyle dolu ama o öğrenciler, eğitilmiş insanlar kültürle, ilgiyle, merakla, özel uğraşla, ülke ve dünya düzeniyle ve sorunlarıyla ne kadar ilgili ve bilgili... bana kalırsa herşeye rağmen eksik birşeyler var.
Efendim, sayfama şeref verdiniz... Sağolun, varolun. İki dizeyle, nasıl çok etkili, anlamlı şiir yazılırmış, yukarıda görüyoruz. Hayran olmamak mümkün değil. Değerli eleştirilerinizi severek dikkâte alacağım.Övgüler için çok teşekkürler... Ben çok yeniyim sitede. Daha önceki şiirlerim çok çok kısalar. Rica etsem bir bakıp, eleştirir misiniz ? Vakit bulursanız tabii. Saygılarımla...
HER TAŞ OLABİLİR ÇOK GÜZEL BİR HEYKEL, SEN İYİ BİR YONTU USTASI BUL DA GEL…
öğretmenlere adanmış bir şiir ama herkese hitap ediyor. mesela ben taşı kelimelerle özdeşleştirirsem şairi anlattığını da söyleyebilirim. güzeldi her konuya uyması. tebrikler.
ama evet iyi bir heykel için iyi bir yontucu gerekir. şimdi okullar, eğitimler, öğretmenler yetiyor mu ? yetiyorsa niçin dersaneler var, belki okullar, meslekler öğrenciyle dolu ama o öğrenciler, eğitilmiş insanlar kültürle, ilgiyle, merakla, özel uğraşla, ülke ve dünya düzeniyle ve sorunlarıyla ne kadar ilgili ve bilgili...
bana kalırsa herşeye rağmen eksik birşeyler var.