gitsem geceye aldırmadan, karanlıklara yakın, korkmadan bırakıp tüm dünyayı sadece sana yönelsem..
daha yakın değil belki bana ölüm henüz masmavi bir gökyüzüyüm. güllere aşık olsam önce sana gelmeden , onları öpsem bırakıp tüm dünyayı sana yönelsem..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
uzaktan bakınca.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
uzaktan bakınca.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel, imgesel bir şiir. Sanki peygamberimize hitap eder gibi geldi bana. Beşeri aşktan ilahi aşka geçiş teması mı var nedir? Tam çözemedim ama çok etkilendim. Hisseder gibi oldum.
bir pişmanlık var herşeyden önce .. hani aslında size- faydalı olacak neyse- aradığınız yanınızdadır, siz gene de uzaklara bakarsınız.. uzaklar cazibelibir ama yakındakiler daha cazibeli olabilir.. ilahi aşk da olabilir ya da din nedir bilmeyen masum bir insan gözüyle de bakılabilir.. ben bu konulara değinirsem hep eleştri alıyorum.. neyse sağ olun okuduğunuz için.
Tam çözemedim ama çok etkilendim. Hisseder gibi oldum.