(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FISILTI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FISILTI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa fakat çok şey ifade ediyor.Sizin şiirleriniz kısa olmakla beraber okuyana bir ders niteliğinde bu gözümden kaçmıyor. Brovo hep böyle olunuz.Kutluyorum muhteşem yürek sesinizi tebrikler. Saygılarımla.A.E.O...
En güzeli yalınayak yürümek, Vucutta elektirik kalmazdı... El ele yüz yüze şu yaşamı sürümek, Seveni sevenden başka canlı almazdı... HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim Değerli Şairim... saygımla ...
ben gül,bir ömür açan yonümde yar yöremde uzaktan kulağıma gelen aşk fısıltım yolumu gösteren kutup yıldızım bir tanemsin sen
bir rüzgar saçımı okşayan damarlarım da dolaşan tane tane yağmur damlam senle hayat buldu anlam canıma can katan sevdam bir tanemsin sen .............gönül esintisi ..21/11/2012
.............gönül esintisi ....sevgiler, sevgiler istanbul dan izmire
gönül esintisi tarafından 11/21/2012 8:21:06 PM zamanında düzenlenmiştir.
gönül esintisi tarafından 11/21/2012 8:56:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
aşkını kalbimden çıkarmak çerçeveden resim çıkarmak kadar kolay mı sanırsın sen hasretinle kapımda pemceremde esen rüzgar yüreğimden kayan yıldızımsın o şiirleri kıskandıran sevdan yalancı baharda olsa razıyım yeter ki sen gel bana leyla mecnunun şirin ferhatın aslı keremin sen benim hayatımı süsleyen aşkımsın
Sevgili kardeşim.Kısa ama çok değişik bir şiirdi.Gönlündeki sevgiyi anlatan lirik bir şiirdi. Şiirdeki kahramanın sevmeyi çok istiyor.Zaman zaman şöyle konuşuyor..... Elimde sabır timsali, yürek damlalarının mesabesindeki duygular yumağı. Nereye baksam her şeyde bir şeyler arar oldum. Bakıyorum, bakınıyorum ve âlemde aramaya derviş gibi koyuldum.Nehirler yerinde duygularımla beraber kıvrılıyorum acılarıma eş. Burcu burcu kokan duygularım vardı bir zamanlar seni bekleyen çiğ taneleri üzerinde.İşte ben onları istiyorum tekrar senden.Her türlü kalıptan ,kişilikten sıyrıl ve yalnız beni sev diyor ve çok üzgün,uzaklaşıyor........
sevgili kardeşim. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya şiir ekliyorum.Hoşçakalın.
Resmin odamda hala sırıtır durur Tokadını bir sağıma Bir soluma vurur. Sen anlamadın beni zaten, O da anlamıyor belli Anlamasa da, Yine seviyorum o resimdekini...
O konuşmasa da, ben onunla konuşurum Derdimi biraz olsun unuturum. Sonra gözlerimi kaparım Yine sen çıkarsın karşıma El ele tutuşuruz Bir kelebek gibi çiçekten çiçeğe koşarız..
Sonra, Seni benden bir hain el alır Uyanırım rüyamdan, Avuçlarımda ellerinin sıcaklığı kalır....
Ayakkabı numarasına göre kız bulan prenslere inanmıyor artık bayanlar canım:) Yalınayak yürünsün hayat yolunda.Yeter ki eller ayrılmasın yürekler bir atsın.. Varsın bir tas çorba ile karın doyuralım.İlişkide sevgi ve güven olsun, sağlığımız yerinde olsun. İçten ve samimi sözlerle ne güzel anlatmışsın az şeyle de mutlu olunacağını ..Yüreğine sağlık.Sevgiyle İZMİR 'le kal canım.
Kutlarım sevgili dost
Selamlarımla