Her iktidara gelen hükumet, önce müfredat programları ile oynar. Çünkü onlar için eğitimin amacı partiye yandaş sağlamaktır.
Öğretmenim Söyleyin bana lütfen Öğrettiklerinizin hayatla çelişkisini Henüz yolun başındayım Ham ideallerle yüklemeyin beni Bileyim iki kere ikinin Kaç ettiğini
Emek kutsaldır demeyin peşinen Kanıtlayın emeğin kaç para edeceğini
Doğruluğu öğretirken Dokuz köyü de söyleyin Sürgün deyin Kovulmak deyin Evsizliği, açlığı belirtiverin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALVARIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALVARIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öğretmenim Söyleyin bana lütfen Öğrettiklerinizin hayatla çelişkisini Henüz yolun başındayım Ham ideallerle yüklemeyin beni Bileyim iki kere ikinin Kaç ettiğini
Emek kutsaldır demeyin peşinen Kanıtlayın emeğin kaç para edeceğini
Doğruluğu öğretirken Dokuz köyü de söyleyin Sürgün deyin Kovulmak deyin Evsizliği, açlığı belirtiverin
Çok çok güzeldi hocam severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun, yürek sesiniz hiç susmasın Saygılar selamlar.................
Hepimiz bitişinde unuiversitenin sudan çıkmış balığa donmedik mı?Ben çareyi yurt dısına gidip egitime devam etmekte buldum ve açıkcası Turkiye yerine yurt disinda çalışayım dedim; okul arkadaslarımın durumunu görünce...Simdi bakıyorum egitim de, mezuniyette is bulma sorunu daha da tırmanmış durumda; nesil bi haber yetişiyor herseyden; beklentileri yuksek calisma ve öğrenme azmi yok...Değişmeli birseyler...
Eğitim dediğimiz olay aslında yetmişli yıllarda bitmişti İpek hanım. Ama sağ olsun siyasilerimiz büyük emek harcayarak iyice suyunu çıkardılar. Eh, bu da büyük başarı. İlgi ve yorumunuza en içten teşekkürlerim ile nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
bazen sağlama yapmalıyız. bendeniz de bir evvelki seçimlerde karaladıydı bir tane sayenizde bir sağlama da ona edelim... izniniz olursa...
T E S E T T Ü R L E R TÜRKİYE
artık tesbitleri çekecek ayaklarından birer birer tesbihler soyut direklere maymun tırmanışı sarık altı düşler serbest artık yüzmede yeni yetme tembihli ceninler yolda tecavüzlere Ata eskiyor giderek belli ki;ters tezahürü tavan yeşil kumaşlar tedavülde okunmuş lokum gibi a r t ı k ülke Homeros al kalemi şimdi eline federe gidiler siz de çıkın artık ortaya bre! hurma sütünden emilecek acıkmış güdüler semirene dek o sağıl zümre zafer senin demok sevin t e s e t t ü r l e r Türkiye!
Tamam anlaşıldı. 8-7=6 Ayrıca bundan böyle üniversite, park, piknik, laboratuvar, müze gezilerine son; Han Yunus mülteci kampına gidiyoruz. Sanırım hayatın gerçek yüzünü görme zamanımız geldi. Şakaydı bunlar, şiiriniz güzeldi ama ben de bir espri yapmak istedim. İnşallah gülümsemenize vesile olmuştur :) Selam ve saygılarımı arz ederim...
Çok teşekkür ediyorum Emrullah bey. Eğitim sistemi olurda tebessüm olmaz mı hiç. Hatta bazen göbeğiniz çatlar gülmekten. Nice paylaşımlarda buluşmak ümidiyle... Esenlikler içinde...
N’olur
Kanıma girmeyin,,
...
İşte burada saklı, finalde...
Saygıyla...