(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİN-ÇİN ÇOCUKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİN-ÇİN ÇOCUKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇİN-ÇİN; Şiirde bana göre aynı masada içen insanların bazen 'Şerefe!' yerine söyledikleri ve kadehlerin dokunmasından çıkan sestir. Fakat okuyucu dileiği anlamı yüklüyor; olması gereken de bu olsa gerek. Herkes nasibini alsın bakalım; yarasın!
0 EVREYİ GEÇTİK, ÇOK OLDU DOST... SELAMLAR SAYGIYLA...
N.B.C. SEVGİ
Sen geldiğinde bir şey yoktu elinde çok şey gitti giderken dünyam vardı gözlerinde !
Delicesine severken / dalgalar köpük vurdu okyanuslar mı kudurdu; umutlar bağlandı gemilerde deniz ve gök / yüzünün ışığına büründü bu ne biçim ışık seli ?
Ufukta bulutlar atom gibi patladı sevgim tüm evreni kapladı, dalga dalga basıyor öldürücü sıcak haşmetli kasırgaların küllerimi de savuracak !
Böylesine seven / sevgi dolu bedenden aldı minicik, bir çift partikül deli gözbebeklerin beni benden ...
Tüm kabahat sende geride beni / kül halinde koyacak kadar sensin beni yakan atom çekirdeği ... güzel ve gaddar
Kutlarım...Saygılar......