Vefasız cazibenle gönlü aşka bürüdün, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın. Gecem ve gündüzümle ardın sıra sürüdün, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
İçimi ısıtıyor o ender bakışların, Yüreğimi yakıyor yıldırım çakışların, Keşke hiç olmasaydı itiş kakışların, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
Hayattan kopmuş gibi kendini salamazsın, Ümitsizliğe düşüp efkâra dalamazsın, Seni böyle severken âhımı alamazsın, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
Sana adım atarken sen benden kaçıyorsun, Hüzünlü suratınla gözyaşı döküyorsun, Muhabbeti keserek arayı açıyorsun, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
Göz kapatıp havaya, karanlık diyemezsin, Hep acıyı içerek şirini yiyemezsin, Kederlerden ördüğün libası giyemezsin, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
Duygular tanrın olmuş yaratanla ilgin yok, Umarsız yaşıyorsun aşka dair bilgin yok, Kaderi silmek arzun lakin silen silgin yok, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
İstersen anlatırım; hangi vaktin müsait, Asıl mutluluk inan ruh ile kalbe ait, Aşk ve muhabbet ise bütün bunlardan zait, Çirkin olan bir güzel, acı veren tatlısın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİRKİN GÜZEL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİRKİN GÜZEL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.