Hayallerle uyandın mı? Sabah tazeliğinde Dünü unutun mu? Hiç olmamış gibi Yeniden doğmak sil baştan Olmadı olmuyor
Geçmişten kalanı, hayatımın anıları Yeni baştan, silmeden, silemeden Sabahın tazeliği bir dakika Çaresiz, tükenmiş, yeni umutla Güne merhaba, yaşamak için
Mutlu, mutsuz; umutlu, umutsuz Zaman akacak, gün batacak, gün doğacak Yalan oldu olacak diyemeden Hayat hızla aktı, akacak Ne yürekler yakacak Geldi gelecek Derken
Yaşamak istiyorum desende Beden tükenince Hedef küçülünce Aşk gelmiş kime gelmiş Beden yorgun, gönül durgun Yalan mı? Doğru mu?
Aşk gelmiş Suymuş, selmiş İlkmiş, sonmuş Geldi
Belli mi? Oldu Dinlenen şarkılar da Okunan şiirler de Aşk var ki İşte o zaman Hayat yeniden başlamış Ömrün varsa
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ömrün varsa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ömrün varsa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür bittiği an,her şey bitiyor değerli arkadaşım. Yaşanmak istenenlerin uygun yaşlarda olması çok güzel ama, 70 inden sonra milli piyangodan büyük ikramiye çıkan adamın şehrin en işlek yerinden büyük bir arsa alıp,ortasına WC yaptırmasına hayret edip sormuşlar. -Bu yaştan sonra çıkan paranın içine herkes.... demiş. Aşk da,meşk te gençlikte. Yüreğine sağlık. Esen kalınız...
Şiiiri,okunmaya ve yorumlanmaya değer buldum yüreği güzel kalem dostu saygılarımla selamlıyorum.çok teşekkür ederim,güzel paylaşımınız için........sağlıcakla...aşk gelmiş aşk gitmiş,sular sel olmuş seller göl olmuş..yaşanması gerecekse tüm bunlar....işte o zaman hayat devam ediyor....hayatı yaşıyorsun tabi ömür varsa...teşekür ederim kalemlerin dostu...
Beden tükenince
Hedef küçülünce
Aşk gelmiş kime gelmiş
Beden yorgun, gönül durgun
Yalan mı? Doğru mu?
severek okudum
Tebrikler ....