hüzünlü bir gece hüzzam makamı, gönlümde inilti,sen kokuyorken, vazgeçmeye yakın gelsem de bazen, tekrar ateş alıyorum ,külümden... ölürüm, vazgeçsem gonca gülümden, hayat oyununu,almadan bitmem... alırım tüm alacaklarımı,dünümden, eklerim maziyi,umutlarıma, mutluluk dikerim,acıdan yana...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ACIDAN YANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ACIDAN YANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dadaş bu gün ne yana dönsem hüzün vurur yüreğime...Sen de dağladın ciğeri sağolasan...Bu gün okuduklarım söz birliği etmiş...Her kelimeyle tuz basıyorlar yarama..Aldım dizelerini can...Vazgeçtim....Öldüm ben...Sen gülünün ateşinin külünden yanmaktan vazgeçme emi?Sevgimle...Ve sevgiyle kal...
EVET GÜZEL BİR AYRINTIDIR MAZİDEKİ YAŞANILANLAR.. yarınlara umutlu bakmak için bazen ajandamıza bakar, mazideki dostlarımızın isimlerinden varlığını hissederek güçlenir, film şeridi gibi geçirdiğimiz vakitler, ve birlikte güldüğümüz ağladığımız anlardan bir umut düşer yüreğimize o zaman..
ama nerdeki eski dostluklar neredeki ..! der karamsarlığın içine sokuluruz yinede,
UMARIM BU ŞİİRDE KOKUSUNU ALAN MAZİYE DALAN DOSTLARIN İÇİNDEN HİÇ UMUT EKSİK OLMAZ..
tekrar ateş alıyorum ,külümden...
İMKANSZLIKLARI ARARKEN YÜREK,
DAĞBAŞLARINA SAVURUR KÜLLERİNİ
YİNE DEŞELER
YİNE SAVURUR
YİNE YAKAR KÜLLERDEN ATEŞLERİNİ...
kalemine sağlık...