(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında hilmi bey çok haklı yani yukardaki yorumu yazan dost ..Küstürme gönlünü kardeşim yaz sen eğer gönlün küserse inan yazamazsın ...oo çok yorum alanları takma kafana yaz kendin oku bir kaç sağlam karşılıksız yorum yeter insana..Hatta hiç olmasada olur eskiden yorummu vardı ...Deftere yazıp kendimiz okuyorduk ..
Sahi niye yaziyoruzki.. Nere gitseniz ayni tas ayni hamam. Kurdeleler önceden belli, yorumcular ayni, yildizlar bol keseden.. Laf olsun padişaha işte.. Ben bazen hece şiirlerimde ustalari yoklamak icin gizli hatalar yaparim, ama onada 'Harika!' diyen ustalar gördüm bu şiir aleminde. Bir de 'mış' lı 'muş' lu yorumlara da pek itibar etmiyorum zaten, Siirden bir iki dize alkip,....... mus demek yorum degildir, ben burdayim bana da ugra demektir. Ama birde gercek var ki; yorum yazan olmayinca sairlerimiz kendi siirlerine küsüyorlar. Bizler doguştan şakşaki seven bir milletiz.. Bu alemde alkişlamakla avuclarinizi patlatmazsiniz teveccüh görmezsiniz. Yemek yemegi bile erteleyip yorum yarişina giriliyorsa demekki rizkimizi önceden tayin etmişiz. Genelde tüm siir sitelerinde durum aynidir. Kurdeleyi, yildizi ,yorumu , puani kaldirisaniz; sair bunalima girer Allah muhafiza. Birde isin diger yüzü var; sair vardir memleket meselerine kafiye dizer, vurur kirar öldürür.. ama ne dinleyen olur ne de sesi bir yere ulasir.. Nafile bir ugrasin bile bile pesindeyiz bunu da inkar edemeyiz, sairlik sigara tiryakiliginden de... Ben hayatimda hic siirden milyoner olani görmedim. Bu kadar yeter uzattim, simdi bir bardak su icebilir miyim? Bu konu sabahlara kadar bitmez..
Selamlar, saygilar Hilmi Yazgi
NOT:kalveyemde türkce karakter yoktur 'ş' ile 's' yi kelimeye siz yakistirin artik.
niye şiir yazayım ki sahte yorumlarla göremediğim o çok sevgili arkadaşlarla yalanlarımızı sürdürmek için mi niye şiir yazayım ki
değerli kardeşim kıyamet kopana kadar yazalım samimiyetimle söylüyorum yazmak çok güzel ve siz de oldukça güzel yazıyorsunuz yeterki okuyan paylaşan dinleyen arkadaşlar olsun
Bu yorumlara nedense fazla takıldı herkes son günlerde... Ben şiirimi yazar eklerim....Bakmam yorum sayısına..Benim ne yazdığımı bilmem önemli...Yazdığım şiir içime siniyorsa isterse üç yorumda kalsın..Takmam...Çok beğenmediğim bir şiirde onlarca yorum görsem onu da takmam...Ben yazdığıma bakarım yoruma değil...Sana da tavsiyem budur dost.... Bak Yavuz Doğan diye bir dostumuz var..Dün harika bir şiir ekledi...Ben bir kurdela kesin diye yorum ekledim..Şiiri şu anda özel seçki ve son baktığımda sadece dört yorum vardı....
Sen bunları kafana takma..Yamaya devam....Selam ve Sevgimle...
Çok karamsarsın arkadaşım...Şiir yazmanın nedeni olmamalı yureğe geleni kaleme bırakmalı.. Kaldi ki şiirinde öyle güzel şiir yazmanın nedenlerini sıralamışsınızki.. Tebrik ediyorum.. Kaleminiz daim olsun
niye şiir yazayım ki sahte yorumlarla göremediğim o çok sevgili arkadaşlarla yalanlarımızı sürdürmek için mi niye şiir yazayım ki yazın bakın ne güzel taşlama olmuş saygılar