(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞÇAKAL TÜRKİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞÇAKAL TÜRKİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel, çok anlamlıydı. İfade farklı ancak ben de bu sıkıntıları hissettiğim için Ortadoğuluyum diye bir şiir yazmıştım. Şiiriniz anlayabilen için gerçekten yol gösterici, sorumlu bir insanın anlamlı dizelerini kutluyorum. İnşallah her zaman yeni şiirlerinizi okur, düşünür, kendimize geliriz. Sizin gibi insanlara Türkiye'nin gerçekten çok ihtiyacı var. Ve şiirin özetiydi kopyaladığım dizeler. Gerçekten de tarihin büyük başarılarını artık çok özlüyoruz. 3-5 terörist gemimizi batırıyor da ordumuzu gönderemiyoruz. Nerde bir mektupla Avrupa'yı dize getirdiğimiz günler? Üstelik de o günlere kin kusan bir topluluk haline getirilmişiz. Şuurumuz, kimliğimiz yok edilmiş.
Sokakları boş, tarih, yosun tutmuş duvarda Şuuru ölmüş bir halk yürüyor boş bulvarda
Görmek istediği yerde görememek yurdunu insanını ilimini irfanını inancını ne çok acıdır şair.. elvada demek ister insan diyemez ki vatanı yurdu insanı.. ve bir umut merhaba demek istemek ama ne kadar ırak yine özlenenden.. hissettiğim buydu şiirde yürekten kutlarım usta kalemi yine kalem öyle bir konuşmuş ki şiirle.. saygım her daim...
Epeydir giremedim siteye, dolayısı ile güzelim şiirlerinizi demeyeceğim, çünkü onlar şiir değil gözümde, her biri ders kitabı maşallah.
Beyit halinde muhteşem ifadeler.
Oldukça yol gösterici, biraz sitem, biraz kırgınlık, biraz kızgınlık.
Değerlerimize sahip çıkan duyarlı yüreğinizi ve eserinizi gönülden kutluyorum canım hocam. Selam, dua ve şiir ile.