(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir şey var.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir şey var.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşık nasil olur insan? Ya da neye istinaden seceriz en sevdiğimiz arkadasımızı veya baska görüneni birsuru insan icinde O'nu gördüğümüz ilk anda?
Enerjiler çakışır denir, fiziksel cekim denir, ortak benzerlikleri hissetme denir ve daha bır cok şey.Ama ben kendimizdeki eksiği tamamlayan ruhu biranda derinde hissetme ve gözlerde yansımasını bulma diye düşünüyorum sizin de üzerinde durduğunuz konu gibi; "bır şey var gözlerinde "....
Anlamlı dokunuslarla guzel bır eser Kutlarım Saygılarımla
Enerjiler çakışır denir, fiziksel cekim denir, ortak benzerlikleri hissetme denir ve daha bır cok şey.Ama ben kendimizdeki eksiği tamamlayan ruhu biranda derinde hissetme ve gözlerde yansımasını bulma diye düşünüyorum sizin de üzerinde durduğunuz konu gibi; "bır şey var gözlerinde "....
Anlamlı dokunuslarla guzel bır eser
Kutlarım
Saygılarımla