Dalıp gidiyorum sabit bir noktaya. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor. Hayallerim şimdi uğradı sekteye. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor.
Duygular teşbihtir sonbahar ayına. Bozuldu düzenim girmedi rayına. Ümitsiz sevdadır basıyor mayına. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor.
İn misin cin misin bir varsın bir yoksun. Gözümde kin misin düşmandan çoksun. Nazarlarım değecek kurşunlar döksün. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor.
Sensiz üşüyorum geceler mi ayaz. Giydiğin gelinliğin rengi mi beyaz. Kimseye aşklarda vermedik imtiyaz. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor.
Sırlarım var her ortamda söylenmez. Sabrımız vardır hakikatten huylanmaz. Nefsimiz yoldaş günahları eylemez. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor.
Ne olur kabahati kendinde ara. Dostlarını üzersen düşersin dara. Seviyorum seni çıkarma yaygara. Sensiz bu dünyanın hiç tadı olmuyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" TADI OLMUYOR " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" TADI OLMUYOR " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık kardeşim. Saygılarımla...