(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bana eşşekten düşmüş birini bulun.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bana eşşekten düşmüş birini bulun.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en güzel duygularla .....güzel kadın ....saklı adın ....ve varlığın ....merhaba..
Oldukça derin sanki bir giz vardı dizelerde..sitem kızgınlık mecazi anlamda eşşekten düşme desekte sanırım bu sevgide bir sağ gösterip sol kroşeydi...hoş olmayan, sevgi sadakattir karşı ise bunu lay lay lom olarak algılamış üstadım...kutlarım değerli kaleminizi selam ve saygımla...
Bir de damdan düşen anlarmış, danmdan düşenin halini. Rotası sevgi olanın ve yüreğine kim engel olabilir ki. Umut yüzükleri takarak koşar sevdiğinin yanına. Saklı bir kadına yazılmış, bu özgün şiir. Duygusuz gibi gözüken fakat duygulurının içinde boğulan bir kalem tarafından. Baktığımız herşeyi göremiyor, duyduğumuz herşeyi anlayamıyoruz bazen, şiirler şaşıp kalıyor bu duruma. Bıkmıyorlar anlatıp paylaşmaktan. Saygılarımla.
ne doğru sözlerle yorumlanmış şiirim..gördükçe onore oluyorum daha bir güzellik sarmalıyor kalemi değerli yorumlarına ahenkli teşekkür ederim değerli kalem
Halamın oğlu daha çocuktu, on bir yaşlarında filân. Bahçeye giderken onun eşekten düşüşünü gördük. Ablası da yanımızdaydı can havliyle kardeşinne öyle bir koşuşu vardı ki unutamak. Kimse eşekten düşmesin..
Merhabaa, yürek sesinizin o yalın,ama tınısındaki o sıcaklığı,samimiyeti o kadar hoş ifade etmişsiniz ki.. Bu sesi,bu çığlığı duymamak olası değil. Ama duyana,duyumsayana,anlayana ... Bir şarkıyı anımsattınız bana.... Bu kadar yürekten çağırma beni,bir gece ansızın gelebilirim... Olsa olsa bu sese yanıt, bu ses olurdu sanıyorum. Göremese de uzakta da olsa gönül gözüyle görebilen ,duyabilen,hissedebilen duymuştur bu yürek sesini... Yorum yapmakta zorlandığım farkedilmiştir eminim..Yazanın da yazdıranın da gönlüne sağlık diyorum...Bu sesi duyurduğu için... Bu denli hoş,sıcacık sevgi dolu sese yürekten sevgi saygımla.. Her daim merhaba...
medusa59 tarafından 10/20/2012 11:48:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
.....güzel kadın
....saklı adın
....ve varlığın
....merhaba..
Oldukça derin sanki bir giz vardı dizelerde..sitem kızgınlık mecazi anlamda eşşekten düşme desekte sanırım bu sevgide bir sağ gösterip sol kroşeydi...hoş olmayan, sevgi sadakattir karşı ise bunu lay lay lom olarak algılamış üstadım...kutlarım değerli kaleminizi selam ve saygımla...