(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
selam...eskiden il birincisi olarak öyrt okulunu kazanmıştım..okutmadılar...her gün aglıyordum...ama baktımki durum iç açısı deyil..üzülmüyorum artık....sözleşme yapınca süre bitesiye sabır edeceksiniz dost kalem.....ve üzülmeyiniz...saglık .başarı diler güzel eserini kutlarım...gül diyarından selamlar.
Öğretmenliğin sadece adı kaldı.24 Kasımda göklere çıkarılan ama diğer günlerde yerlerde sürünen ve Milli eğitim bakanının bile alay edip dalga geçtiği öğretmenlerin hali içler acısı.Pes edip gitmek istiyor insan ama inadına umut,inadına sabır demek gerekiyor bazen.Devlet öğretmenine sahip çıkmıyor ki,sürekli işi yokuşa sürüyorlar.Görevini layıkyla,tam bir şuurla yapmaya çalışan öğretmen ise bürokratik engellerle yıldırılmaya çalışılıyor.Fuzuli'nin Şikayetnamesinde olduğu gibi acı gerçekleri,ağlanacak halimizi oldukça cesur dile getirmişsimiz.Allah yardımcınız olsun.
Ah be Soner sana ne desem inan azdır çok gördüm bir pire için yorgan yakanını ama seninki farklı sen pireye kızıp tüm apartmanı ateşe veriyorsun benim dilimde tüy bitti sana anlatmaktan ama sen inatla anlamamakta kararlısın değil mi??? Söyleneni nereden anlarsın sen ya ben sana ne dedim sen neler yazmışsın biraz olsun insanları dinlesen kendinden bir şeyler koymadan hareket etsen inan çok daha mutlu olursun kolay değildir insan oğlu ile uğraşmak hele ki söz konusu canlarımız çocuklar olunca malum hayal dünyaları çok geniz çocukların bazende olayları farklı yansıtıyorlar fazla takılma veli toplantısını bekle derim :)) bırak pire az dolaşsın kendiliğinden intihar edecektir sen apartmanı yakmadan .....
Gam_Selim sen de haklısın ama; eğitimin bu kadar da basit seviyede olduğunu düşünmemiştim. bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Değişen bir şey olmamış. Diğer öğretmenleri dinleyince, gerçeği görmek daha kolay oldu.
Bana destek verdin ve veriyorsun, sana binlerce teşekkürler Gamselim.
Koyup gittiğinden bu yana ne sular aktı bu derelerden.Az kaldı o derelerinde suyu kuruyacak ve cıscıplak keller ya görünecek ya da eğriye doğru teslim olacak. GİT KARDEŞİM..GİT.hİÇ OLMAZSA HAKSIZLIĞA UĞRADIĞINDA ELİN YABANI NE OLACAK DERSİNDE KAHROLMAZSIN. Üzgünüm Soner. DSüzeleceği kalmadı bu düzenin.Herkes kaptırmış kendini bu bir pul kadar değeri olmayan yarışa. Her satırını inanarak ve üzülererk okudum kardeşim.Kendine iyi bak. KUTLARIM.
çimdik tarafından 10/18/2012 9:50:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
...hani bir gün bir şiirinizde her evde kimsede iman yok gibi bir konu vardı ve biz aman hocam o nasıl söz hemen rücu et demiştik. demiştikte bizde biliyorduk ki imanlar yörüngesinden kaymış, paranın, şöhretin, kadının v.b dünya metaının ve sefehatın maksimum seviyede tavan yaptığını bilmiyor değildik.
...75 yaşlarında bir ağabeyimiz biz bu gerçekleri anlattığımızda örneğin Üniverstede ki tesettürlü gençliğin yaptığı kepazeliklerin başı açıkların yediği naneden bir farkının olmadığını anlattığımızda bize tafra yaptı ama ne yazıkki gerçek bu.
...Bayram tatiline çıkacağım şimdiden mübarek kurban bayramınızı kutlarım.
GENE NELER OLDU BAKİM O OKULDA..SENİ FENA KIZDIRMIŞLAR..EEEEEEEEEEEE BE KARDEŞİM SANA DEMEMİŞMİYDİM BEN... BU SAHTE ALTINLARDAN ALMA.. KENDİNİ BOŞA DERDE SALMA... YETER DAHADA DERİNE DALMA...
SENİN BİR KABAHATIN YOK,,SA-AFATI YAZANA SORSANA, BULURSAN EĞER,,,ONLAR Kİ ÜLKEMİ SATARKEN NASIL YERLE YEKSAN ETMİŞLERDİ BU ÜLKENİN MANEVİ DEĞERLERİNİ...İŞTE MİMARIN YAPTIĞI ÇÜRÜK BİNALAR 4 ŞİDDETİNDEKİ BİR DEPREME DAYANAMAYAN BİNALARA BENZERMİŞ,EL DE 8,5 ŞİDDETİNDE DEPREM OLUR BURNU BİLE KANAMAZ...O ,İNSANLARDIR Kİ DÜRÜSTLÜĞÜ VE DOĞRULUĞU ELDEN BIRAKMAYANLARDIR...BİZDE İSE ŞAK ŞAKÇILIK VE TORPİLLE SÜRER HAYATLAR..SONUÇ SIFIR SIFIR ELDE VAR SIFIR
batu_41 tarafından 10/18/2012 12:42:50 PM zamanında düzenlenmiştir.