Neleri istemez ki… insan be dostlar, neleri….. Neleri özlemez ki O gönül, nelere özlem duymazki… Yeri geldiğinde sıralar durur bütün istekleri… O kalbinden, gönlünden ne varsa birden…. Yüreğinden geçenleri,,,hepsini…hepsini… Mescidi haram mümin Kıblesi, Mekkede kâbeyi muazzaması, Medinede ravzayı mutaharası, Hücre- i saadettedir baş tacı, Orası ise rasülün istirahatgâhı, O mekânda yapılan tevbeyi istiğfarı, El açıp yalvarıp yakarmayı ÖZLEDiM !
O RAHiM O RAHMANI ÖZLEDiM O HÂLiK O HALiMi ÖZLEDiM ÖZLEDiM...ÖZLEDiM...ÖZLEDiM !!!
Kalem olupda ismini yazmayı, Kâğıt gibi duvaralara asılmayı, Kelimeyi tevhit, tekbir selavatı, Onlar gibi O dillerde dolaşmayı, Ezan gibi kubbelerde yankılanmayı, Bu canı veren cananı yaradanı ÖZLEDiM !
O KEBiR O KERiMi ÖZLEDiM O CELiL O CEBBARI ÖZLEDiM ÖZLEDiM...ÖZLEDiM...ÖZLEDiM !!!
Dağ bayır nice engeller aşmayı, AllahAllah deyip sana koşmayı, Bir melek misali semada uçmayı, Alimle abidin zümresine ulaşmayı, Kaf dağı derler bilinmeyen diyarı, Oralara varıp sana kavuşmayı ÖZLEDiM !
O HALiK O HALiMi ÖZLEDiM O GAFFAR O GAFFURU ÖZLEDiM ÖZLEDiM...ÖZLEDiM...ÖZLEDiM !!!
Gündüzün olanca aydınlığını, Gecesinde O zifiri karanlığını, Baharla yazında olan sıcağını, Güzünü birde karlı soğuk kışını, Ücra köşede köhne ibadetgâhını, Oralardaki upuzun namaz saflarını, Seherinde secdesinde sana duayı ÖZLEDiM !
O HAKiM O HAMiDi ÖZLEDiM O SEVGiLiYi O SERVERi ÖZLEDiM ÖZLEDiM...ÖZLEDiM...ÖZLEDiM !!!
Kıyamet dedikleri ol ahirin evveli, Sağdan beklerim O günde defteri, Şimşek gibi sırat deneni geçmeyi, O ırmak ki kevser suyundan içmeyi, Hasretimse cennetinle iki cihan serveri, YA RAB ! O senin şeklini şemalini ÖZLEDiM ! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
YA RAB !..... YA RAB !..... O senin şeklini şemalini ÖZLEDiM ! ÖZLEDiM...ÖZLEDiM...ÖZLEDiM !!!
_______________Evet dostlar ______________ Yüce Mevla tüm dua, dilek ve isteklerimizi kabul eylesin….. Bizi yüzüstü bırakmasın bizden razı olup rıza göstersin….. Vel hasıl cümlemiz için hayırlı ne ise onu nasip eylesin…… El açıp çokca DUA edilsin O umutlar hiç sakın yitirilmesin… Sevgiyle kalın..mutlu vede umutlu kalın…Sevgilerle ! Gurbetten Bir CAN ! - Gizemlikartal
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZLEDiM ( Dini ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZLEDiM ( Dini ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YA RAB !..... YA RAB !..... O senin şeklini şemalini ÖZLEDiM ! ÖZLEDiM...ÖZLEDiM...ÖZLEDiM !!!
_______________Evet dostlar ______________ Yüce Mevla tüm dua, dilek ve isteklerimizi kabul eylesin….. Bizi yüzüstü bırakmasın bizden razı olup rıza göstersin….. Vel hasıl cümlemiz için hayırlı ne ise onu nasip eylesin…… El açıp çokca DUA edilsin O umutlar hiç sakın yitirilmesin… Sevgiyle kalın..mutlu vede umutlu kalın…Sevgilerle !
Gurbetten Bir CAN ! - Gizemlikartal
Allah razı olsun Amin Amin bu güzel du aya Amin bende özledim hem nasıl gece gündüz hayalimde gözümün önünde çok özledim çok mekkeyi medineyi muhteşem kabemi ravzayı muhammedimi çk özledim çok çok susmasın gönül sesiniz susmasın hep söylesin saygımlasınız herdaim
İnandığı dinin güzelliklerine sevdalı bir yürek.
Manevi hazla kaleme alınmış bir şiir.
akıcı ve sevgi dolu mısralar.
tebrikler.