Birleşsin yürekler, tutulsun eller Sevgiyle barışı getirsin yeller Dünyadan savaşı silsin hep seller Barış türküleri söylesin diller
......... Savaşlar son bulsun hep barış olsun ......... Yürekler sonsuz bir sevgiyle dolsun ......... Sınırlar yıkılsın her yer düz olsun ......... BU DÜNYA HERKESE TEK VATAN OLSUN
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEK VATAN OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEK VATAN OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
.....Barış ve huzur ortamında bir yaşama farklı bir bakış anlamlı dizelerle anlatılmış. Şiirsel bütünlüğü mükemmel. Anlatımı ve akıcılığı olağanüstü bir beceri ürünü. ....Ancak şuna katılamıyorum ki; bir toplumun yok olması üzerinden aranılan huzur ve mutluluk. Temel amaç bunu hep birlikte sağlamak olmalı bence. Bunu derken asla ve asla İsrali veya başka bir devletin savunuculuğu yaptığım anlamını çıkarmayın lütfen. Esas erdem dünyayı kötülere rağmen huzurlu ve mutlu kılabilmektir bence. .....Devletler kurulur, yıkılır ve yerine başka devletler kurulur. Ama dünyada baki kalan ve kalması gereken değer sevgi, saygı, kardeşlik be barıştır. ......Güçlü kalem sahibini kutluyor, saygılarımla selamlıyorum. ......Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Çok güzel dört dörtlük bir şiir. Emeğinize teşekkür ederim. Duyarlılığınıza teşekkür ederim. Ancak son dörtlükte "Dünya tek vatan olsun" tabiri İlluminati çağrışımı yapıyor. Sanırım bu dörtlüğü bir daha gözden geçirseniz daha iyi olacak.
......Şiirimi okuma ve yorumlama inceliği gösterdiğiniz için çok teşekkür ederim. ......İlluminati çağrışımı yarattığını belirttiğiniz " DÜNYA TEK VATAN OLSUN" dizesinden böyle bir anlamın çıkması ilginç geldi bana. İllüminatide baskı ve sömürü, azınlığın yoksul çoğunluğa egemenliği vardır ki benim tamamen karşısında olduğum bir anlaşyıştır. .....Bugün düyadaki savaşların sınılar arası güç gösterisi ve bu gösteri sonunda güçlü olanın güçsüz olanı sömürme güdüsünden kaynaklandığını düşünürsek, sınırların kalkması isteğinin gerçek anlamı ortaya çıkar. Ama sınıfsız ve sınırsız bir dünyada insanın ve insanlığın ve onun emeğinin en kutsal sayıldığı bir dünydan söz ediyorum. .....Emeğin. inançların, duyguların sömürülmediği, eşitliğin, kardeşliğin,barışın ve sevginin egemen olduğu bir dünya özlemidir bana o dizeyi yazdıran. .....Saygılarımla kalın, hoşça kalın.
.....Okuyan ve yorumlayan yüreğine sağlık kardeşim. ....Torunum çok iyi şu anda Baba annesinin dizin uzanmış TV izliyor. ....Tüm aşle olarak bayramınızı kutluyor, sağlık ve mutluluklar diliyoruz. Herşey gönlünce olsun.
Birleşsin yürekler, tutulsun eller Sevgiyle barışı getirsin yeller Dünyadan savaşı silsin hep seller Barış türküleri söylesin diller
......... Savaşlar son bulsun hep barış olsun ......... Yürekler sonsuz bir sevgiyle dolsun ......... Sınırlar yıkılsın her yer düz olsun ......... BU DÜNYA HERKESE TEK VATAN OLSUN
Selamettin PULAT 16.10.2012 Erenler/ SAKARYA
O kadar güzel dileklerle yazılmışki dizeler bu na katılmamak mümkün değil.. Yüreğinizi kaleminizi kutluyorum Kaleminiz daim yolunuz açık olsun Üstadım Saygılar selamlar
.....ŞİİRİMİMİ OKUMAYA VE YORUMA DEĞER GÖREN YÜREK SAHİBİNE TEŞEKKÜR EDİYOR VE SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM. .....BARIŞ VE KARDEŞLİKLE KALIN, HOŞÇA KALIN.
Selamettin abi,şirin insanlık adına yazılmış herkesin ortak arzusunu içeren nefis dizeler,ama senin bu dizeleri kasımpaşalı ve yerden bitmeler pek sevmez okurlarsa,çünkü onlar kana susamış bahane üreten mahalle kabadayısı,dileğim ömrün uzun nice paylaşımlarda buluşmak dileğimle.Saygılar abi.
......Bizim derdimiz barışa iananan yüreklere seslenmektir. Onların çıkarlarına ters düştüğü için elbette sevmeyeceklerdir bu dizeleri. .....Barışa ve kardeşliğe umudumuz var oldukça biz yazmaya devam edeceğiz. İnsanlar hak ettikleri barışı bir gün mutlaka yakalayacaktır. ....Şiirimi okuyan ve yorumlayan yüreğiniz dert görmesin. .....Saygılarımla ve barışla kalın.
ORTAK TEMMENNİMİZİ TÜM İNSANLIK İÇİN SAVAŞ OLMASIN KAN AKMASIN CANLAR YANMASIN ÇOCUKLAR ÖKSÜZ KALMASIN KÖPEK ÖLÜSÜNE AĞIT YAKAN İNSANLAR NE OLUR BİRAZDA TÜM İNSANLIĞIN SELAMETİ İÇİN DUA ETSİN BARONLAR SEVİNMESİN ŞEYTANLAR SEVİNMESİN TÜM İNSANLIK SEVİNSİN TEŞEKKÜR EDERİM USTA KALEM KUTLARIM KALEMİNİZ YÜREĞİNİZ VAR OLSUN TEMENNİLERİNİZİN EN GÜZEL ŞEKİLDE TECELLİ ETMESİ DİLEĞİYLE
Nerde o günler..İnsanlar sanki hiç ölmiyecekmiş gibi toprak derdine düşmüş durumdalar..Halbu ki sonuç da gidecekleri bir karış toprak değilmi..Ama güzel Allahım benim kullarımın gözünü ancak toprak doyuru diye buyurmuş.O yüzden kimsenin gözü doymuyor ne yazık ki..Tebrikler efendim.
....BARIŞA VE KARDEŞİLİĞE OLAN UMUDUMUZU HEP DİRİ TUTMAK ZORUNDAYIZ Kİ ONA ULAŞALIM. UMUDUN BİTTİĞİ YER YAŞAMIN DA SON DURAĞIDIR. ....ŞİİRİMİ OKUMAYA DEĞER GÖRÜP GÜZEL YORUMLARINIZLA BENİ ONURLANDIRDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYOR, SAYGILARIMLA SELAMLIYORUM.
Barışın egemen olduğu dünya tüm insanların ortak ve tek vatanıdır. Daha ne ister ki insanoğlu? Aç gözlülük ise herkese cehenneme çeviriyor bu yeryüzü cennetini.
Anlamlı şiirini kutlarım değerli dostum. Saygılar.
Birleşsin yürekler, tutulsun eller Sevgiyle barışı getirsin yeller Dünyadan savaşı silsin hep seller Barış türküleri söylesin diller
......... Savaşlar son bulsun hep barış olsun ......... Yürekler sonsuz bir sevgiyle dolsun ......... Sınırlar yıkılsın her yer düz olsun ......... BU DÜNYA HERKESE TEK VATAN OLSUN
Ne güzel duygular. İnşallah dilekleriniz gerçekleşir değerli arkadaşım. Hepimizin özlemi bu. Sağlıcakla kalınız...