(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Alt yazı geç anlamıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Alt yazı geç anlamıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
teşekkürler ablacım,ben asla şikayetçi değilim bilesin..sayfana geliorsak hem bu güzel şiirlerinden, hem güzel muhabbetinden hem de şirinliğindendir...
Daha öğreneceğim çok şey var, aslında internetzedeyim, ayrıca yabancı dil gerekli. İngilizce bilmek gerekiyor ve dikkat çok çok önemli.
,Ben orta öğretimde aldığım Türkçe eğitimiiyle ve öğretmenlerin verdiği görevlerle halâ oradayım sanki. Hoca sanki ödev verip hadi bir kompozisyon yazın çocuklar demiş te ben halâ onun telaşındayım.
İki bini aşkın şiirim var. Ömrüm vefa ederse zaman buldıukça beğenmediklerimi siliyorum sileceğim.
En iyi şiiri yazma gayretindeyim ama netice hep hayal kırıklığı oluyor. Benim için çok güzel bir terapi...Gördüğün gibi bana selam veren borçlu çıkıyor. Öğrenme aşk'ı ve şiir aşk'ım hiç bitmeyecek.
Daha seyrek yazmak isterdim ama elimde değil yalnızlık başka türlü çekilmiyor. Şikayetçi misin diye sorulabilir: hayır asla yalnızlığımı çok seviyorum. Yalnızlığımı ve hüznümü beslemeyi çok seviyorum.
Benim kahrımı kimse çekmez ben de kimsenin kahrını çekmem dik başlıyımdır.
Seni seviyorum küs kardeş, hadi yeni hafta sana güzellikler getirsin. Eksik olma teşekkürler sevgiyle kal canım.
dön de kendine bak her yerin çakma Bugün okuduğum en nefis mısra buydu. Helal olsun be, diyorum. Sadece bu mısrayı yazsaydınız daha güzel olurdu bence. Önemli olan az sözle çok şey anlatmaktır. Tebrikler şair.
Teşekkürler biliyorum can sammmi biri olduğunu, yeri gelince lafını esirgemeyceğeini sonra da dönüp kendini eleştireceğini biliyorum.
Bu yüzden seviyorum seni... Böyle mizacı olanlara eskiler dalağı dışında derlerdi...
Her ne kadar maymun iştahlı ve herşeyden çabuk sıkılan biri olarak yüksek tahsil yapamadıysam da, güngörmüş biriyim. Lâkin, bu güngörmüşlüğün içinde kötü gün ağırlıkta... Yine de Tanrı'ya şükürler olsun. İnsanı insan yapan da bu sınavlar oluyor. Ben zaten eleştirilmek istiyorum ve asla gücenmem. Nazik bir öneri olduktan sonra beis yok. Sen de kalp kırmayacak kadar naif bir gönle sahipsin. Hadi hoşçakal canım seni tanımak çok güzel sevgiler.
Ben bu ana kadar ki girdiğim sitelerde sen kadar mütevazı, sen kadar şahsiyet sahibi birni çok az gördüm. İnan eleştiri amacıyla ayzmadım o karışım meselesini. Taşlamadım da. Kişi nasıl dilese öyle yazsın derim. Zaten hece ile ilgil bir iddian olmadığının farkındayım. Sersest yazıyorsun çoğunluk.
Yüeğinin güzelliğinin de farkındayım değerli arkadaşım benim. Sevgilerle kal, incinmen bir daha kalbin dilerim.
Sevgili Kalimera öfkelerim gelip geçicidir kibrit alevi gibi... Her yazdığım şiirde kendime de bir şeyler vardır. İç sesimin ikazlarından asla kurtulamam.
Anlık bir kızgınlık, belki gönül kırıklığı yüzünden bir kişiye matuf yazdığım eski bir şiirim.
Şimdi kim olduğunu bile hatırlamıyorum. Yazdığım taşlama şiirlerin taşı beni nerde olsa gelir bulur ve vicdan azabını en çok ben çekerim.
Şiirin hece ve serbest karışımı olduğunu yazmışsınız ki doğrudur. Zaten sayfamın sol tarafında şiir yönetim yazısnı her görüşte sıkı yönetim gibi algılıyor, imlâ bilmiyorsan şiir de yazma diyor içimdeki otorite... Neyse uzun oldu. Hazreti Ali gibi bana bir harf öğretene köle olurum diyorum. Bir cahil tesellisi olarak ta bildiğimin alimi, bilmediğimin talibiyim diyorum. Teşekkürler iyi pazarlar seni çok seviyorum sevgili öğretmen günün şen ola...
vallahi sivri dil de güzel yakışmış Nimet Teyzeme... :))
(engelleme beni haa!! ;) )