Ararım seni her an, her bir yerde Senden başka derman, yok bu derde Senin olmadığın her metrekare bi yerde Gözlerine bakacağım, yar varmı sandın?
Uğruna divane dolaşırım, naçar ellerde Bazen ırak şehirde, bazen ise çöllerde Gönül Leyla diye yana yana erir közlerde Yerine koyacağım, yar varmı Sandın?
Al gönlümü yar, sevdan ile sevindir Sür acı merhemini, dağla, dem’lendir. Açtığın yaralar’ki yeter , derindir. Senden gayrı saracak yar varmı sandın?
An geçer kabuk bağlar onulmaz yaralarım Sızım diner, ak olur, karalarım yaslarım Sesin gelir, sağır olur o hin kulaklarım Seni bekleyecek hal, varmı sandın ?
Ah hayalin, yıllarımın içinde solmaz portre Hasretin gelipte , aşkın olur katre katre Kar yağıyor.. sokaklara üşürsün belkide Gelip ısıtacak ’ Fatih ’ , varmı sandın?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yar Varmı Sandın.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yar Varmı Sandın.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sür acı merhemini, dağla, dem''lendir.
Açtığın yaralar''ki yeter , derindir.
Senden gayrı saracak yar varmı sandın?
olamazda zaten başka yar biz sevmişiz bikere! sevdikmi tam sever sempatikte tebriklerr güseldii:)