Umutsuz bir vaka gibiyim, Her yanı, bir çıkmaz sokak kaderimin. Gökyüzüm olabildiğine karanlık ve derin. Güneşim bulutlu, yıldızım sönük benim.
Karamsarlıkla dolu günlerim, Geceye kapatamadığım gözlerim, Üstümden atamadığım ağır yüklerim, Anlam katamadığım düşüncelerim var benim.
Kalabalığın içinde yalnızlığa uzanan bedenim, Çaresizliğe sessiz çığlıklar atan yüreğim, Kurtuluşuna yelken kaldıramayan gemilerim, Gül bahçesinde açamayan güllerim var benim.
Hep peşinde idim hayallerimin Herşeye rağmen umudu vardı işte kalbimin, Yeterki bir ışığı olsun geleceğimin, Her türlü giderim var benim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Benim.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Benim.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gökyüzüm olabildiğine karanlık ve derin. Güneşim bulutlu, yıldızım sönük benim.
Gökyüzün derinse içinde umutlarında saklıdır, biraz daha derinlere git bulutların ardına parlak güneşin olduğu yerlere, bak nasıl yazar o güzel kalemin..
hüseyin bey ıstırap çekmeyen bir ruh mutluluktan hiçbir şey anlamaz.onun için ruhumuzunasıl şifası dertlerdir güneşli yarınlaraı yakalamak için.tebrik ederim.saygılarımla.