(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TEŞEKKÜR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TEŞEKKÜR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
VALLAHİ ÇOK HAKLISIN GÖRDÜM TANIDIM ŞAHİDİM O GÜZELLİĞE,ALLAH BOZMASIN İNŞ. VE KAVUŞTURSUN ÖZLENENLE SEVGİ DOLU ZARİF YÜREĞİNE DUYGULARINA SEN KADAR GÜZEL KALEMİNE SAĞLIK SEVGİLİ ŞAREM ARKADAŞIM BAŞARILARIN VE MUTLULUĞUN BİTİMSİZ OLSUN İNŞ. SEVGİMLE.
karşı limandan sevgiliye seslenmek zordur sayın şairem,bazen uzaklıklar imkansızlıklara rağmen yakın gelir,bazende tüm varlığa olumlu durumlara karşı uzaklıklar gerçekten imkansız gelir,hani orada olduğunu bilirsiniz,dokunmakta istersiniz dokunamazsınız ya,yada konuşamazsınız ya,yada aksine duyamazsınız ya...
tüm sitem şiirin finaline taşınmış umutla başlamış şiir yine umutla son bulmuş gibi iyiki yüreğimiz konuşuyor herşeye rağmen iyikide varız,
Seni severek İyilik ediyorum Kendime. Yaşlandıkça Güzelleşiyorum Şarap misali.
ÇOK DEĞERLİ DOST İNSAN SELAM ; HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Şiire şiirle ( Can Yücelden)yorum yapayım. Kutlarım...Selamlar.
HERŞEY SENDE GİZLİ
Yerin seni çektiği kadar ağırsın Kanatların çırpındığı kadar hafif.. Kalbinin attığı kadar canlısın Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç... Sevdiklerin kadar iyisin Nefret ettiklerin kadar kötü.. Ne renk olursa olsun kaşın gözün Karşındakinin gördüğüdür rengin.. Yaşadıklarını kar sayma: Yaşadığın kadar yakınsın sonuna;
Ne kadar yaşarsan yaşa, Sevdiğin kadardır ömrün.. Gülebildiğin kadar mutlusun Üzülme bil ki ağladığın kadar güleceksin Sakın bitti sanma her şeyi,
Sevdiğin kadar sevileceksin. Güneşin doğuşundadır doğanın sana verdiği değer Ve karşındakine değer verdiğin kadar insansın Bir gün yalan söyleyeceksen eğer Bırak karşındaki sana güvendiği kadar inansın. Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın Unutma yagmurun yağdığı kadar ıslaksın Güneşin seni ısıttığı kadar sıcak. Kendini yalnız hissetiğin kadar yalnızsın Ve güçlü hissettiğin kadar güçlü. Kendini güzel hissettiğin kadar güzelsin..
İşte budur hayat! İşte budur yaşamak bunu hatırladığın kadar yaşarsın Bunu unuttuğunda aldığın her nefes kadar üşürsün Ve karşındakini unuttuğun kadar çabuk unutulursun Çiçek sulandığı kadar güzeldir Kuşlar ötebildiği kadar sevimli Bebek ağladığı kadar bebektir Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, Sevdiğin kadar sevilirsin...
Seni severek İyilik ediyorum Kendime. Yaşlandıkça Güzelleşiyorum Şarap misali. Sesini hapsediyorum Yüreğime “Bir tanem” diyen. Gülümsüyorum Şükrederek. Ah! Bir de yanımda Olsan…
Sadece sevdiklerimizi özleri ve hep ''Ah ve bir yanımda olsan ''diye iç çekişlerimiz özlemlerimiz olur diyor eserinizi yazan yüreğinizi gönülden kutluyorum Şarim...Selamlar
Sorumluluklar gereği öncelikler var elbet şu hayatta. İnsan her an istediği yerde olamıyor.Şartlar gereği kısa süreli ayrılıklar mecburen yaşanabiliyor. Böyle bir anda duygusallığın rüzgarları esince özlem ateşleri yanmaz mı hiç!... Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, dost kalbinize gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
yaban böceği tarafından 10/8/2012 1:01:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tebessümle okudun arkadaşım.Demekki aşkın güzelleştirdiği gerçekmiş. Yaşayanın ağzından bunu duymak ne güzel. Allah güzelliğinizi ve mutluluğunuzu daim etsin. Selam sevgiler.
kutluyorum sevgi ile kal