(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİKKAT! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİKKAT! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inanın çok üzüldüm ,lakin bu nahoş durumun tekrar yaşanmamasını dilemekten öte,bunu önleyebilecek ne türlü tedbirler alınabilir bunu tartışmak gerek..ayrıca haklısın ilham her daim aynı güçte olmuyor,üzmeyin tatlı canınızı ,ki yazan herkesin hissettiği gibi onlar bizim çocuklarımız,kaybolması bizi derinden yaralar...güveni teşekkül etmek öncelik olmalı,bu konuda değerli edebiyat defteri yöneticileri eminimki bu duruma duyarsız kalmayacaktır.. sevgilerimle..
YANLIŞLIK YOK NE YAZIKKİ KEŞKE YANLIŞLIK OLMUŞ OLSAYDI AMA TAMDA GERÇEK ... NEYSE EN AZINDAN ÜZERİNDE YENİ ÇALIŞTIĞIM İÇİN ÇOĞUNU ANIMSADIM VE YAZDIM ELBET O KADAR GÜZEL OLAMADI ÇÜNKÜ O ANKİ ATMOSFERİ YAKALAMAK İLHAMLA DEMLENMEK ZOR MUHAKKAK ŞAİREM
LAKİN BÖYLE ELİT İNSANLARIN OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜM SİTEDE BÖYLE BİR OLAYLA KARŞILAŞMAK ZİYADESİYLE ÜZDÜ BENİ. İNANIN BEN TÜM ÇALIŞMALARIMI BURADA GÜVENLE YAPIYORDUM ANCAK ŞİMDİ YAPMIYORUM BİRAZDA KIRGINIM ELBET İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM.
HİÇ BİR YAZI DOSTUMUN BAŞINA GELMEMESİ DİLEĞİMDİRSAYGILAR...
atayım dedim bekledim saat 23 45 e kadar çalıştım şiire mola verdim geldim şiir yok ama yazıklar olsun böyle güvenilir sandığım bir sitede bu yapılıyosa eyvallah