(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SU // şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SU // şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Resimde ki çocuğu çok sevdim. Tüm çocuklar için güzel yarınlar diliyorum, tüm kalbimle.
Şiir çok değişik ve çok güzel. Kısa şiirleri daha çok seviyorum. Az söz ve çok mana. Su için o kadar çok cümle kurulabilir ki. Şiir, eksiksizce özetlemiş, suyun insan yaşamında ki yerini. Bunu da çok estetik bir biçimde yapmış.
Aslında şiir sever birisi olarak, edebiyat eğitimim yok benim. Fakat okumaya aşık bir insan olarak bir süredir yazı ve şiir denemeleri yapıyorum. Bahsettiğiniz hece ölçülerini bilmiyorum. Fakat şiir çok değişik geldi ve çok beğendim. Sanırım değişik şiir ve yazılar daha çok hoşuma gidiyor. Bu tarz çok güzelmiş ve size çok imrendim. Açıklamanız için ayrıca teşekkür ederim.
Evet Değerli hayal denizi , şiir değişik bir tarzda yazıldı. Haiku tarzı bir şiir. Japon şiir sanatında başlayıp yayılan bu tür şiir; 5/7/5 hece ve 3 dizeden oluşan şiirdir.
Birzamandan beri bu tarz şiir denemeleri yapıyorum ve bana da zevk veriyor. Şiirin karikatürü ya da özü denilebilecek bir yapıyı kurgulamak, aktarmak oldukça da keyifli oluyor. SU şiiri aslında 3 er dizelik 4 minik şiirden oluştu. Beğenmeniz mutlu kıldı şiiri..
Şiir çok değişik ve çok güzel. Kısa şiirleri daha çok seviyorum. Az söz ve çok mana. Su için o kadar çok cümle kurulabilir ki. Şiir, eksiksizce özetlemiş, suyun insan yaşamında ki yerini. Bunu da çok estetik bir biçimde yapmış.
Saygılarımla.