(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER YERDE SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER YERDE SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sizin beğeni ve de yorumlarınız bir başka güzel...anlamlı... şiirimden de derin...Usta bir elde mızap olup , gönül telime dokunuveriyorsunuz ve bensesinizi duyuyorum sizin.. her sözcüğünüzde..Size selam..sevgi ve saygılar güzel dost
''Sensiz kalan gönlümde bil ki hayat virane/Sen yoksun ya yanımda bu alemden bana ne ''diye eski, bir şarkıyı hatırlattı bana şiiriniz.Her şey senle başlar,senle biter diyebileceğimiz kişilerin varlığı hayatımıza ne kadar anlam ve tat katıyorsa yokluğu da bir o kadar yakıp kavuruyorDuygularınızı günlük hayattaki somut kavramlarla sade ve doğal bir dille ortaya koymuşsunuz.
Sitemizde,alışılagelmiş -kolayına kaçan bir yorum klasiği gelişmiş. "Yüreğine sağlık...iyiki okudum... ilhamın bol olsun... harika vb.gibi" Yorum bence "aldığını verebilmektir..." o yazı ya da şiir'in ,okuyucunun bilinç ve duygularındaki oluşan yansımasıdır ve de sadece beğeni üzerine odaklanmamalıdır. Yazarını kırmadan ,incitmeden ,örselemeden kritiğine de yer verilmelidir. Üzülerek belirtmeliyim ki,burada ,ilkokul manzume'si gibi sözüm ona ,şiirler 30un üzerinde beğeni yorumu alıyor. Umarım beni yanlış algılamazsınız.Bir örnek olarak veriyorum,yorum peşinde olan birisi değilim. Birkaçgün önce "Güne düşen " hAYDARPAŞAYA kAR yAĞIYORDU " isimli öyküm sadece 5 yorum alabilmişti. Değerli yorumlarınız için yürekten teşekkürler..Selam ,sevgi ve saygılar benden.
Saygıdeğer Fevzi Abim, Bu şiiri okurken daldım ....yürekte aşk olunca gönüldeki göz hep sevileni ararmış.İşte o vakit canan her yerde olurmuş bazen bir akasyanın kokusunda bazen bir ayın şavkında.Gönül hep sevilenin peşinde göz ise her özlemde düşünü çizermiş sevilenin.... diye içimden geçti bende böyle yorum yapmak istedim....Abim yüreğine sağlık...kutlarım...EN derin saygılarımla...
Feyzi Abim, Sen zaten bunları dile getirmemiş olsaydın ben bunları yazamazdım.Şiir güzel olunca insan böyle dalıyor işte... Yürek işçiliğinde bir şiir okuttuğun için teşekkür ederim abim benim.... Her daim en derin saygımla yüreğimdesiniz....
Ne de güzel bir yorum bu öyle. Tüm giiysilerinden arındırmışsınız şiirimi Kıral çıplak" dedirtmişsiniz yalın,duru bir dille...Benim söylemek istediklerimi bile.Tercuman olmuşsunuz duygu ve düşüncelerime. Tam not aldınız ağabeyinizden " ağebeğinizden..." Çok teşekkür ederim.Size selam ,sevgiler.Hoşçakalın.
İlgi ve beğeniniz için size çok teşekkür ederim Sevgili yazar arkadaşım.İki ayrı bedende,tek yürek olmayı kim mistemez ki. Sevgiyle sağlıcakla kalınız ,saygılar.
Saygılarımla.......