yeşersin umutların düşsün tohum toprağa terimle sulansın bırak kar beyaz düşlerin uçuşsun yüreğimde ben düşmüşüm yüreğine cemre misali sessizce düşle zamanı gizlice zamanaşkzamanı sar beni, korkma..!
düşmüşken yüreğime kopan yaprak gibi rüzgarın olsun aşk savrul bedenimde yak ateşini gecenin sar beni yüreğimden kabarsın denizler doldur damarlarımı ruhumu taşırana kadar sev beni, korkma..!
zaman akıp giderken hadi, düş yüreğime kır yelkovanı, akrebi çıkart at yüreğinden söküp at zembereği yeniden çizelim zamanı hayat arefesindeyken düş yüreğime, düşle ekle beni de seni de aşkın alfabesine yaz bizi, korkma..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düş yüreğime...! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düş yüreğime...! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
düş yüreğime, düşle ekle beni de seni de aşkın alfabesine yaz bizi, korkma..!
ne güzel bir seslenişti değerli şair.. evet korku ve sevgi zıt enerjilerdir ve asla bir arada barınamaz.. korkan yürek sevemez.. yürekten kutlayarak.. saygımla..
Çok teşekkür ediyorum değerli yorum için, gerçekten de öyle sevgi ve korku aynı zamanda, aynı bedende, aynı kafada barınmamalı, barınamaz... Beğenilmesi güzel...
Saygılar sunuyorum...