(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sanadır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sanadır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canım benim.....güzel şiirindeki dileklerin için bütün kalbimle aminnn.....diyorum......dilerim geç kalan mutluluk seninde kapını çalsın.....gözden dökülen inci taneleri güzel yüzünde gül olarak açsın.....kader hep gülsün sana ve mutluluk daim seninle olsun....ismi saklı sevgili olmasa şiirler susmazmı demi ya.....gidenler zaten ruhumuzda onulmayan yaralar açıyor... Gönüldeki sevdanın ömür boyu sürmesi dileklerimle...güzel şiirini kutlarım....güller diyarından selam olsun..gülyüzlü güzel şaireme.......
Bıraksalar gökyüzü kendini ikiye bölecekti/Çünkü iki kişiydik” diyen Cemal Süreya’nın anlattığı gibi aşklar, belki bugünün aşıkları için çok gerilerde kaldı.
Ama kısa ve anlamlı şiirde yeniden hayat bulmuş kutlarım
Ey sevgili Sen yalnız bende olsan Benimle bende yaşasan Ey ismi bende saklı Tende değil EBEDİ Sen ruhumda kalsan
....Offf, of, offff!... Sevgi bu kadar mı içten anlatılır, bu kadar mı yalın olur? Sevdası, özlemi ve gerçekten yürek titreten içli ve güçlü anlatımı ile mükemmel dizelerdi. ....Umarım bu tür sevgiler artık yaşanır olsun. ....En içten duygularla kutluyor ve gönlünüzce bir yaşam diliyorum. ...Saygılarımla kalın.
ahh ahh tende değil ruhta kalsan sevgili...ruhun ta içindedir değilmi sevgiler... her yanını sarar onsuzlukta bile onu yaşarsın heryerde sevgili vardır onu hissedersin
vavvvvv az öz ve çok derinden ne güzeldi dizeler... Sanki ruh yürekle karışımışta kalem yazmış gibiydi... Yüreğine sağlık...kutlarım... en derin sevgi saygı selmlarım...
Ey sevgili Sen yalnız bende olsan Benimle bende yaşasan Ey ismi bende saklı Tende değil EBEDİ Sen ruhumda kalsan güzel duygulardı kalem dostu tebrikler.
Tebriklerimle...