Yüreğimden taşıyor Sana ait duygular. İki kelime zorluyor İsyanları oynuyor. Söylesem, aşk olur Ağır olur bedeli. Söylemesem, yazık olur Bükülür boynu çocuk misali.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ SEVİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili kızım,kısa ama anlamlı bir şiirdi.o iki heceyi(seni seviyorum)söylemaktaen neden çekiniyorsun.söyle hissettir kasrşındakine sevgini.sevgi güzel bir duygu olmasaydı Allah koyarmıydı o nu içimize.Aşk ve sevgi dünyanın en güzel duygularıdır.Aşk saman alevi gibidir,çabuk tutuşur,çabuk söner.Ama sevgi kalıcıdır.Eğer yüreğin gerçekten seviyorsa bir ömür devam eder.Sevmekten korkma.Sevgide sen ,ben yoktur.Biz olmak vardır.Sevgi paylaşmaktır,sevgi fedakarlık ister. Sevgi yemektir,aşk onun salatası,tuzu biberidir. Korkma söyle sevdiğine sevdiğini.
sevgili kızım. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
SEVDAYA MI TUTULDUM - ORHAN VELİ KANIK
Benim de mi düşüncelerim olacaktı, Ben de mi böyle uykusuz kalacaktım, Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle? Çok sevdiğim salatayı bile Aramaz mı olacaktım? Ben böyle mi olacaktım?
Söyle
Düşünme
Bekleme
Hemen
Şimdi
Git
Söyle
Seni seviyorum de
Bak
Ölmeyen türküler yakan
Ozan Neşat Ertaş öldü
Ömür geçer
Vakit biter
Duysun sevdanı
Bilmez ise kadrini
Bırak gitsin sabreyle
Yüreğinin koru soğumadan
Sevda en yiğit haliyle çıkar karşına
Merak etme
Bir gün elbet çıkar…
Neyzence
neyzence tarafından 9/26/2012 11:55:01 AM zamanında düzenlenmiştir.