neden eksik biryanımız hep neden uykuyla restleşmiş rüyalar sessizligin karabasanlarına esir düştü sensizliğin prangasında kurşuna dizilmiş ve esirleşmiş aşk denilen
neden böyle yakıyor ateş olmadan hazan işte.. hüzün işte.. ..neden
beyazlar karalama beni der sevdaya dair satırlara inat neden kelimeler kaçışır ellerimizden neden ölüm en uzun cümlemiz olur neden sarılırız kefenimize
ve dost ve kalabalıklar içindeki yanlızlık yüreğimizde acıdan hece yığını zor günde benimle kapıya bakmayan beni yığıntılarda bırakan bir kelimeye idam sehpamı kuran
ve sen ve sevdan yada sen... ..yine sen.. susarak özlemek gibi yada avaz avaz seni seviyorum demek gibi şiir işte şair işte gerçek işte Yavuz işte ...
... bu satırlarda ağlayan şairmi yoksa şiirmi ...kalp.sizz im işte sayenizde..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sayenizde..(neden ölüm en uzun cümlemiz olur) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sayenizde..(neden ölüm en uzun cümlemiz olur) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve sen ve sevdan yada sen... ..yine sen.. susarak özlemek gibi yada avaz avaz seni seviyorum demek gibi şiir işte şair işte gerçek işte Yavuz işte
Güzel gerçekçi ve duygulu bir anlatım, dediğiniz gibi, susarak özlemek ! ama kalem yaman yazmış vefasızı, kutlarım yazan yüreği, selam ve saygılar iyi kalpli şair...
zor günde benimle kapıya bakmayan beni yığıntılarda bırakan bir kelimeye idam sehpamı kuran
ve sen......................
İşin kolayi mi acaba çekip gitmekk...Sevgi emek ister...İyi günde yaninda olan,nerede hani zor gününde?Bu sevmek ise eğer,seviyorum sözü,içi boşaltılmış bir kelime yğınından başka ne olabilir ki...Kutluyorum...Saygılarimla arkadaşım...
Sesimi duyan yüreğe benden sevgi ve saygılar...Mevlana'nın bu dizelerine ses olmak istedim.
Her gün bir yerden göçmek ne iyi! Her gün bir yere konmak ne güzel! Bulanmadan, donmadan akmak ne hoş! Dünle beraber gitti cancağızım, Ne kadar söz varsa düne ait. Şimdi yeni şeyler söylemek lazım.
MEVLANA
Yeni güne merhaba derken ,ışıl ışıl renklendirdiğiniz için teşekkürler...
ve sevdan
yada sen...
..yine sen..
susarak özlemek gibi
yada avaz avaz seni seviyorum demek gibi
şiir işte
şair işte
gerçek işte
Yavuz işte
Güzel gerçekçi ve duygulu bir anlatım, dediğiniz gibi, susarak özlemek ! ama kalem yaman yazmış vefasızı, kutlarım yazan yüreği, selam ve saygılar iyi kalpli şair...