ŞARKILARA OLAN TUTKUM HATIRLATIR SENSİZLİĞİ BAZEN AGLASAMDA GECELER BOYU SEVDA ŞARKILARI DİNLESEMDE GÖZLERİM ISLAK HÜZÜNLENDİRSE BİLE BENİ BENİM YOKLUĞUMDA DİNLE SEN SEVDAMIN AYAK SESLERİNİ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDAMIN SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVDAMIN SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞARKILARA OLAN TUTKUM HATIRLATIR SENSİZLİĞİ BAZEN AGLASAMDA GECELER BOYU SEVDA ŞARKILARI DİNLESEMDE GÖZLERİM ISLAK HÜZÜNLENDİRSE BİLE BENİ BENİM YOKLUĞUMDA DİNLE SEN SEVDAMIN AYAK SESLERİNİ...
gerçek bir sevdanın kokusu,hayali bile güzel... yüreğine sağlık..kutlarım sevdalı şiirinizi..tam puan..sevgilerimle...
BU NE HÜZÜN... BU NE KARALAR BAĞLAMA, GELDE BU SEVDAYA AĞLAMA... HASRETİN BAĞRIMI YAKTI EY DOST, NE SENSİZLİK BİR ÇÖZÜM ARTIK. NE DE VARLIĞIN GÜLDÜRÜR EY DOST..
DEYİP BENDE HÜZÜNLENMİŞTİM BİR ZAMANLAR... Kara sevdaya tutulmak... Hasretle yanmak... Hüzün solumak... sevdadan geceleri uykuların kaçması... Ve ızdırap yudumlamak, her sevdaya tutulan, yüreğin kaderidir. YÜREĞİNİZE SAĞLIK KALIN SAĞLICAKLA
şefim sen dünyada tanıdığım ikinci güzel annesin ellerine sağlık yorumun için teşekkür ederim inşallah zamanla daha iyileride olucak hedefim senin şiirlerin kadar güzel olması...