Düşünceler Düşünülünce Gerçek mi diye? Yorar seni Gizlice. Gizemli bir Bilmece. Bilirsen yanılırsın Ön yargılısın. Bilmezsen kırılırsın Darılırsın. En iyisi Bırak bilmeceyi. Yaşa Hiç sorulmamış Gibi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMECE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMECE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünceler Düşünülünce Gerçek mi diye? Yorar seni Gizlice. Gizemli bir Bilmece. Bilirsen yanılırsın Ön yargılısın. Bilmezsen kırılırsın Darılırsın. En iyisi Bırak bilmeceyi. Yaşa Hiç sorulmamış Gibi…
İnsan hayatında ki bilmece bedeni çalıştıran ruh tur herkes yaşar ama devranın nasıl döndüğünün farkında olmaz ruh un bedendeki azaları çalıştırıp ne yaptığını bile anlamaması en büyük bilmece değilmi ? Selamlarımla Osman aksoy
BİLMECELER BİLİNMEDİKÇE BİLDİKLERİMİZ İŞKENCE OLUYOR .HAKLISINIZ BEN CEDE BIRAKILMALI .YOKSA GECE GÜNDÜZ BİLMECELER YER BİTİRİRDİ BİZİ.SAĞDAN SOLA SOLDAN SAĞA UYMUYORSA NE GEREK VARDI KENDİMİZİ YORMAYA .OLMUYOR İŞTE GENE DE TAKILIYOR KAFAMIZA ,ACABA NEYDİ ???
selam nasılsınız uzun zamandır giremiyorum sayfaya ttnetin azizliğinde pek giremiyoruz hatlar bozuk bir hafta on gündür bulunduğumuz bölgede rezillik gün boyu zaman buldukça girmeye çalışıyorum kusuruma bakmayın unuttum sanma siz değerli dostlarıma saygım her daim .......... yüreğiniz dert görmesin güzel bir çalışma kaleminiz daim olsun kutladım selam ve saygılarımla
söylesem suç sussam gönlüm rahat değil demiş ya usta.. Onun gibi bişey işte.Hayatın kendi bilmece be canım Çözmek için ömrümüzü veriyoruz işte..Anlamlıydı dostun kelamları her zaman ki gibi. Yüreğine emeğine sağlık. Sevgimle İZMİR 'le kal canım.
Düşünceler Düşünülünce Gerçek mi diye? Yorar seni Gizlice. Gizemli bir Bilmece. Bilirsen yanılırsın Ön yargılısın. Bilmezsen kırılırsın Darılırsın. En iyisi Bırak bilmeceyi. Yaşa Hiç sorulmamış Gibi…
Çok güzeldi severek okudum üstadım Sevda yüklü ve akıçıydı eser, Eseri kalemi ve yüreği selamlıyorum Kaleminiz yüreğiniz dert görmesin Saygılar selamlar
Düşünceler Düşünülünce Gerçek mi diye? Yorar seni Gizlice. Gizemli bir Bilmece. Bilirsen yanılırsın Ön yargılısın. Bilmezsen kırılırsın Darılırsın. En iyisi Bırak bilmeceyi. Yaşa Hiç sorulmamış Gibi…
Cevabını bilince sevinmiştik, bazen de yanılmıştık elbette. Verdiği ip uçlarına boşuna kafa yormamışız meğer! Bilmeceler ile yavaş yavaş düşünmeyi öğrenmişiz aslında… Sonrasında geride kalmış o merdivenin nice basamakları, bir de baktık ki ellerimizden tutan şiirler vardı. Bazılarımız çok sevdi nihai giz perdesini. Kimi merak edip nağmelerin deryasına yelken açtı, kimi de sığ sularda sadece paçalarını sıvadı… Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
Düşünceler Düşünülünce Gerçek mi diye? Yorar seni Gizlice. Gizemli bir Bilmece. Bilirsen yanılırsın Ön yargılısın. Bilmezsen kırılırsın Darılırsın. En iyisi Bırak bilmeceyi. Yaşa Hiç sorulmamış Gibi
evet ya cınım hiç bilmece sorulmamış gibi yaşayalım saygım sevgimlesin bitanesi
merhaba bitanem hayat zaten bir bilmece değilmi çözülmesi zor bazen bildiğimizi sandığımız bir söz bile bilmeceye dönüşmüyormu canım arkadaşım seni öpüyorum
yaşadığı kadar vardır yaşayan
güzel bir anlatımdı
kutlarım kalemdaşım saygı ile.