(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİGARAM VE BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİGARAM VE BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostum çok güzeldi ibretlik aslında talkın verip salkımı yutmak gibi olacak ama aynı dertten muzdaripim ben de ama inat ettim ben bırakacağım bu mereti--))) Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Sayin Ekram Sama, siirle anlatim tarziniz cok guzel, acaba sizi, bizi dinleyipte sigara yi birakirlarmi dersiniz? Ben 38 sene ictim en nihayetinde kan kustum. 5 yildir icmiyorum. Sigarayi birakmak istiyorlarsa cok basit. (anlatirim).
Çok güzeldi Hocam. Sigara bahanesi bol birşey.Kimi kederden içiyorum der,kimi neşeden.İçilir gider işte Ah bir bırakablsek......... Selam ve Saygılar...
Herkesin birakmasi dilegimdir. Yillarca ictim ve uc kez biraktim. Ucuncusunde kararli biraktim, alti yildirda ismiyorum, tavsiye edenlerdenim. B I R A K I N!..
Yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Çınar GÖLE