Bülbül konarken gül bahçesine. Ne diken dinler nede korkuluk. Gülü görüp gülü sevmiştir. Konacak gülün dalına ötecek aşkına.
Bülbül konarken gül bahçesine. Ne duvar dinler nede korkuluk. Aldırmaz örülen duvarlara ağlara Gül ile varacaktır mutlu yarınlara.
Ne gülün bülbüle olan sevdası. Ne bülbülün güle olan sevdası. Biter.. Bülbül güle söyler en güzel şiirlerini, Gülde ilhamlar verir sevdiği bülbüle, Kimsenin bozmayacağı tek şeydir, Gül ile bülbülün sevdası.
Bülbül derki güle. Tüylerimi yolsalar da. Kanadımı kırsalar da. Kafeslere koysalar da. Ben çöllerde mecnun olsam da. Sana olan sevdamdan vaz geçmem gülüm.
Gül der ki bülbülüne. Bahçelerde susuz kalsam da. Her gün yapraklarımı yolsalar da. Güneş altında kavrulsam da. Dalımdan koparılsam da. Sana olan sevdamdan vaz geçmem bülbülüm.
Bülbül konarken gül bahçesine. Ne diken dinler nede korkuluk. Gülüm sana olan aşkım ömürlük. Seninle her anım bahardır gülüm…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜLBÜLÜN GÜLE SEVDASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜLBÜLÜN GÜLE SEVDASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
_____________TBRKLER Mehmet bey