(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haklı olan sensin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haklı olan sensin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) bu aslında bazı babaların, annelerin yeteneklerini ortaya koyma süreçlerini körelttiğine işaret ediyor :)
babam üniversite mezunu ama annem okuma-yazma dahi bilmezdi. babam da "gel hatun sana öğreteyim" demezdi. sonraları inat etti kendi kendine öğrendi. ve ilk işi babama gelen aşk mektuplarını okumak oldu. sonrasını tahmin edersiniz artık :)
benden de bişi olmaz,bi ara dernek lokalini üyelere kızıp kumarhaneye çevirdim di,eski bi kumarcıyı ortak aldım yanıma,sabaha kadar önümüzde para yığılıyo,sabah zil kalkıyoz,nasıl oluyo dedim ortağa,abi dedi,parası bitenlere para verince haliyle kalmıyo para"battık yani o iştede...
yani seni de alayım diyecektim vegas'a uçarken.gerçi sen orda da rakı diye tutturur atılırdın ya, iyi oldu züğürt olduğun. kumarhanedeki züppe takımına rezil olacaktım az daha.
padişah köylüye "dile benden ne dilersen"demiş de ,köylü sıcak somunla soğanın cücüğü demiş,ula kanat verdik bula bula okula gitmeyi mi buldun,ufkunu geniş tut...
Anlatsan bir türlù anlatmasan bir türlü. Hayır yani bir de anlayamayacakları cümle kurmamak da gerekiyor. Yani her türlü haklılar işte.