Kalbim beni yanıltmaz buna eminim , bir gün aniden çıkıpta geleceksin . yokluğunda olup olup dirildiğim , bu sancılı bekleyişleri dindireceksin . seni kalbime doğan ışığından tanıdım , ey sevgili ! sen o ,beklediğim asksin sevgisin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN AŞKSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN AŞKSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seven kalpler yanılmaz, Unutanlar anılmaz... Aşk hep vardır bitti sanılmaz, Sen bende ben gibisin sevgili... HakanKURTARAN Yürekten Tebrik ederim Nuran hanım.
Offfff.... Bu ne özlem! Dua gibi bir şiir. Götüreni yoksa elbet gelir. Yüreğine sağlık, ömrüne bereket. Sağlıklı kal şiirle kal.. Hani bir türkü var ya "gelmezsen gelme" ara sıra dinlemek gerek sanırım.
kalbim beni yaniltmaz buna eminim bir gün aniden, cikip /ta geleceksin . yoklugunda ölüp ölüp dirildigim , bu sancili bekleyisleri dindireceksin seni kalbime dogan isigindan tanidim ey sevgili ! sen o bekledigim asksin sevgisin.!!
...../Nuran KARACA/ 1 4 .....2010...
Kurgusu çok güzel, hasret dizeleri okuduk şairimizi ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
kalbim beni yaniltmaz buna eminim bir gün aniden, cikip ta geleceksin . yoklugunda ölüp ölüp dirildigim , bu sancili bekleyisleri dindireceksin seni kalbime dogan isigindan tanidim ey sevgili ! sen o bekledigim asksin sevgisin.!!
umarım beklenen gelir kalem dostu tebriklerimle.......
Unutanlar anılmaz...
Aşk hep vardır bitti sanılmaz,
Sen bende ben gibisin sevgili...
HakanKURTARAN
Yürekten Tebrik ederim Nuran hanım.