Haberin Var Mı? Sen bunu bilmezdin kalbime doldun Ben seni çok sevdim haberin var mı? Her gün seninleyim gönlümde oldun Ben seni çok sevdim haberin var mı?
Dillerim lal oldu diyemez sana Yüreğim kavrulur sessizce ana Gönülden sevdanla gecede yana Ben seni çok sevdim haberin var mı?
Uzaklardan baktım, umudum vardı Gözlerim görmese yüreğim dardı Bilemedim sevdiğim kimlere yardı Ben seni çok sevdim haberin var mı?
Adından her harfi gönlüme kazdım Dağlara taşlara adını yazdım Her gece ağladım dinmeyen sazdım Ben seni çok sevdim haberin var mı?
Umardım dönüp de yüzüme baksın Sımsıcak yüreğe içime aksın Umudu kalbime gözleri eksin Ben seni çok sevdim haberin var mı?
Yüreğim yeşermez Bozkır kalacak Aşkımı dilimden eller alacak İflah olmaz sevdam zaman dolacak Ben seni çok sevdim haberin var mı? Adnan Sivri 27.08.2012 13.30
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Haberin Var Mı? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Haberin Var Mı? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oldukça içten,samimi ve çok duygu yüklü bir şiirdi.Çok beğendim,favorilerime ekledim bu güzel şiiri.Tebrikler,yüreğinize sağlık.Söylenemeyen duygular içte kalır çoğu zaman.Ta ki ölene dek...
Hüzünlü gam tarafından 9/9/2012 11:48:55 PM zamanında düzenlenmiştir.
Üstadım tebrikler harika bir sevda şiiri okumak zevkti adeta sürükleyip gençlik aşklarımıza götürdü umarım haberdardır emegin yüreğin daim olsun selam ve dualarla sayğılar
Yüreğim yeşermez Bozkır kalacak Aşkımı dilimden eller alacak İflah olmaz sevdam zaman dolacak Ben seni çok sevdim haberin var mı? Adnan Sivri 27.08.2012 13.30
Canı gönülden tebrikler üstadım şarkı tadında harika bir şiir sevgiliye güzel bir sesleniş kaleminizi alkışlıyor saygılar sunuyorum..
HABERİN VARMI BEN BU ŞİİRİ ÇOK BEGENDİM HABERİN VARMI TAM PUANIM İLEİ LİSTEMDE HABERİN VARMI İLK YORUMU DA BEN YAZDIM HABERİN VARMI KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM HABERİN VARMI
Hüzünlü gam tarafından 9/9/2012 11:48:55 PM zamanında düzenlenmiştir.