Geçmiş yıllara dönüp bakarım her hazan geldiğinde Bilmem kimi arar gözlerim hep özlemle Hüzünlü bir boşluk kalmış uzun yıllar içimde Hatıralarımı ziyaret ederim her Eylül geldiğinde.
Gelir mi beklenen,yılların içinden gülen yüzüyle? Kim bilir şimdi hangi ufkun karanlık derinliklerinde? Hangi uçsuz bucaksız denizlerin uzak enginlerinde? Neden gelmez bilmem,neden akşam meltemiyle? Saklanmış bilirim sararmış hüzünlü kayıp mevsimlere..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP MEVSİMLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP MEVSİMLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GENÇ YETENEK KIZIMIZ BU YAŞINDA BU KADAR DERİN DUYGULARI YAŞAMIŞ OLAMAZ... FAKAT ŞAİR KIZIMIZ EMPATİ YETENEGİ ÇOK GELİŞMİŞ..BU DA DİZLERİNE RUH VERMİŞ... TEBRİK EDİYORUM ŞİİR YOLUNDA DAHA ÇOK BAŞARILARA İMZA ATACAGINA İNANIYORUM..
Çok ilginç bir yorum..Genç olduğum söylenemez..Ayrıca bu şiir empati yeteneği ile değil,yaşanmış duyguların dışa vurumudur.Değerli yorumunuz için teşekkür ederim değerli kalem..Saygımla..
FAKAT ŞAİR KIZIMIZ EMPATİ YETENEGİ ÇOK GELİŞMİŞ..BU DA DİZLERİNE RUH VERMİŞ...
TEBRİK EDİYORUM ŞİİR YOLUNDA DAHA ÇOK BAŞARILARA İMZA ATACAGINA İNANIYORUM..