Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EYLÜL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EYLÜL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HÜZÜN KOKAN BİR ÇALIŞMA KİMİLERİ İÇİN EYLÜL KİMİLERİ İÇİN EKİM VS,VS HEPİMİZDE BİR AYIN HÜZNÜ YADA SEVİNCİ VARDIR EYLÜL HÜZÜNSE ON BİR AY HUZUR OLSUN DİLEĞİMLE KUTLARIM ŞAİREM
Nedense en mutlu günlerim Eylül de olmuştur.İki evladım, işe başlamam ve daha bir sürü şey. Çok severim Eylül'ü. Hüzün ama kimileri için,çok güzeldi şiirin arkadaşım,sevgiler.
ŞİİR DERKİ BEN GÜZELİM RESİM DRKİ BEN GÜZELİM..AMA BEN HER İKİSİNİDE SEVDİM..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
Sevgili arkadaşım,biz insanlar arasında hep böyledir .herhangi bir olay nerede ,ne zaman olmuşsa orasını hatırlarız.sende öyle yapmöışsın herkes gibi.Bir Eylül günü tanışmışsın sevgilinle ,yine bir eylül günü kaybetmişsin ve Eylül günlerini unutamıyoruz.Beynimiz bunu zaptediyor ve,bunu asla unutamıyoruz.bu olayı ölünceye kadarda unutamıyoruz,beynimize kazındığı için.Mutluluk, Bizi Zorlayan Kadere Karşı Kazanılan Zaferlerin En Büyüğüdür. Ama mutlu olmadığımız zamanda,en derin çukurlara düşeriz. şiirin çok anlamlı ve güzeldi kutlarım.puanım tam.selamlar.
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine... yüreğine sağlık güğzel bir sevda şiiri kutladım
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
Deyerli üstadım harika bir anlatim yüreyin var olsun saygılarımla
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
İzmirde Eylül çok güzeldir hocam gerçekten şu anda bunu yaşıyorum ve İzmiri ve hele fuarı çok seviyorum... Kalemine yüreğine sağlık Saygılar selamlar
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
Duygu dilinin nefis anlatımı harika bir şiirdi kaleminize sağlık kutluyorum saygılar sunuyorum..
İnşallah yine bir Eylül sabahı ertelediğiniz düşleri uygulamanız gerçekleşir. Tüm sevdikleriniz ve inananlarla birlikte.Tebrik ederim selam ve sevgiler.
Bizğim insanımız sanırım baharın ilkine de sonuna da aşık..Dikkat edersiniz takvimde on iki ay vardır ama mesela Aralık diye isim takmayız çocuklarımıza..Ya da Haziran demeyiz...O on iki ay içinde sadece ikisini kullanırız isim olarak: Nisan ve Eylül...Ne kadar güzel isimlerdir değil mi?
Nisan da güzeldir Eylül de aslında..Onlara hüznü yükleyen sanırım biraz bizleriz. Bir de tabii ki yaşanmışlıklar.
Çokk çok güzeldi şiiriniz..Kendimi bir anda sapsarı yaprakları ilşe doğayı bir başka süsleyen kocaman bir ormanda gibi hissettim.
Eylülün verip Eylülün aldığ eğer ebediyen gitmedi ise en geç Nisanda dönmesi dileklerimle.
Yine kısa, özlü cümlelerle benim satırlara sigdiramadigim kelimeleri profesyonel bır duygu aktarımı ile dile getirmissiniz can dost.Cok cok beğendim.Harikasiniz.
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
kısa az ve özdü anlattı gönül sesini saygım sevgimlesin canım
Eylül; gecip gidip,yeniden dönülemeyecek baharın yaz'ın özlemiyle belki..Yaşamın eskiyip,epriyip söneceği hissiyle belki.. Belki daha başka nedenlerle kasvet oturtur kalbe..duyarlıkları yamandır eylülün.Her şeye rağmen eylül, etkili bir şiir,dokunaklı bir şarkı gibidir. Kısa ama anlam yüklü şiiri duyan,yazan yüreği kutluyorum.
vuslatım vardı rengi solmuş yapraklar şahit emanetmiş bahtımın çizgisinde ben bilemedim
çok sevdiğim kanatsız uçtu benden uzaklara hicran elinde şimdi bir garip kurumuş dallar misali yalnızlığın esiriyim
ağlasam mı, gülsem mi döngülerin ibresi yine eylül diyor bir yanım tebessüm ederken diğer yarımda gözyaşlarım sabırsız bekliyor
her gece uykumu bölüyor hasretin bülbül dilinde, seherde sitemimsin beni çağıran hatıralardan kaçıyorum hayallerim teselli vermiyor seni düşünmekten çok yoruldum 03.09.2012-Ahmet BOZTAŞ
Şair gönüllerde duygusallığı yoğun olur eylülün. Geldiği mevsimde giderse eğer çok sevilen, gönüller o duyguları hatırlarken şaşmasın da neylesin. Şiirinizi ruhumda hissettim zira her sonbaharda bu seslenişin ocağından küllerim var benim. Şiirinizi okuyunca dile gelen duygularımı, bir şiir edasıyla yorum sayfanıza armağan ediyorum. Şiirler ve dostluklar adına gönül dolusu selam ve saygılarımla…
Sarılar giydim Her eylül sabahında. Yüreğim üşüdü Hüzünlendim. Dünden kalan Ertelenmiş düşlerimle. Seni bir eylül vermişti Yüreğime. Acımasız bir eylül Aldı yine...
samimi ve ictendi yazan yürek var olsun kutluyorum cok degerli saire dost berlin den izmire kocaman sevgi ve saygilarimla
KİMİLERİ İÇİN EYLÜL KİMİLERİ İÇİN EKİM VS,VS
HEPİMİZDE BİR AYIN HÜZNÜ YADA SEVİNCİ VARDIR
EYLÜL HÜZÜNSE ON BİR AY HUZUR OLSUN DİLEĞİMLE
KUTLARIM ŞAİREM