(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARIŞI BİZ KURALIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARIŞI BİZ KURALIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanat da ekmek gibidir. Biri bedeni, diğeri ruhu besler. Sanat toplumsal olmalı bence. Bu açıdan değerlendirildiğinde içeriği ve gezelliği çok farklı değer kazanan kaleminizi alkışlıyorum öğretmenim. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...
.....Şirimi okuyan ve yorumları ile güçveren yürek sahibine teşekkür ediyor ve saygılarımla selamlıyorum. ....Sağlıkla ve mutlulukla kalın, hoşça kalın.
Duyarlı yüreğiniz var olsun dileğimiz barış özgürlük kardeşlik ve silahların olmadığı yeni bir dünya..Temennilerinizin gerçekleşmesi dileğimle selam ve saygılar..
Barış neden se hep şiir ve masallalar da oluyor. O nedenledir ki ellerin birleşip kardeşçe bir yaşamın şu ortam da ve bugün kü yönetimlerle oluşacağına ne kadar inanmak istesem de yüreğim inanmıyor.Üzgünüm değerli dost bu zihniyetlerle çok zor. Yine de herşey işallah o güzel yüreğinizden geçenler gibi olur da ben ve benim gibi görenler mahçup oluruz. Şiiriniz çok güzeldi altına imzamı dahi atarım yeter ki siz müsaade edin. Lâkin düşüncelerim değil de ,görüşüm maalesef bugün için böyle.Kaleminiz daim olsun. Sağlık ve afiyetler diliyor,saygılarımı gönderiyorum...
.......Elbette düşüncelerinize saygı duymak zorundayım. Ama barışı da hiç kimse altın tepside önümüze sunmaz. Barışı kazanmak için de savaşmalıyız. ......Barışa inanan insanlar da barış adına bir şeyler yapmak zorundadır. En azından sevgilerimizi, hoş görülerimizi, yüreklerimizi ve ellerimizi birleştirip " BİZ BARIŞ İSTİYORUZ!" bağırmak bile bu yolda yapılmış bir hizmettir diye düşünüyorum. .....Şiirimi okumaya ve yorumlamaya değer gördüğünüz için teşekkür ediyor, saygılarımla selamlıyorum.
Bütün silahlar sussun ........ Yürekler sevgi dolsun ........ Unutulsun kin nefret ........ Tüm halklar kardeş olsun............Umuduyla tebrikler selam ve saygılarımla .
Muhteşem!..Kendisiyle barışık insanlar ancak barışı tesis edebilirler...Kendimizle dahi kavgamız sürdüğü müddetçe çekilmez olur sözümüz ve sohbetimiz....Barış tüm insanlığın baş tacıdır.Saygılarım sonsuz...
malesef öyle bir zamandayız ki barış değil kavgada yarış içindeyiz inşallah barış kurulur temennimiz o Selamettin bey duyarlı yüreğinize canı gönülden selamlar sunuyorum emeğinize sağlık
Evet bugün barış günü fakat kanla beslenen emperyalist ülkeler seni beni dinlemiyor,yürekten çağrınıza yürekten evet bizler yaratanın kullarıyız sevgiden beslenelim barışa kardeşce hizmet edelim yunusun ifadesiyle sevelim sevileli dünya kimseye kalmaz.