(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MIŞ GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MIŞ GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dert ehline selam olsun !.. Üstünde baykuşlar öten viraneler gibi ; yıkık , perişan , yorgun gönüllere ...Özü olmayan sözden de , gönülden de bıkıp , bitap düşen sükût ehline selamlar olsun !..
Ucundan inci düşüren nazenin kaleminize de en kalbi selamlar olsun efendim !.. Öyle hoştu ki !..
Hayat bazen fırtınalı bir güne benzer kimsenin ne yorgunluğunu ne açlığını ne tokluğunu nede barışık ve dargınlığını hesaba katmadan kanunlarını uygular. tebrik ederim hesap gibi bir şiirdi yüreğine sağlık Selamlarımla Osman AKSOY
ÇOK DEĞERLİ KALEM MERHABALAR; HAYAT ZATEN " mış" TAN İBARET DEĞİL Mİ..SAFAMA UĞRAYACAK ZAMAN BULURSANIZ " dım" DA KALDI ZAMAN ADLI ŞİİRİM BAKIN SİZİN DÜŞÜNCENİZLE NASIL UYUMUŞ GÖRÜRSÜNÜZ..BURAYA ALIP YER İŞGAL ETMEK İSTEMİYORUM..HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÖNÜL SAYFANIZDANİ..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
MERHABALAR,,SAYFAMA ZİYARETİZE ÇOK MUTLU OLDUM TEŞEKKÜRLER,,MIŞ GİBİ HAYAT YORDU BİZLERİ BİLİYORUM,,SAYFANIZA GİDİYORUM ŞİMDİ,,TEŞEKKÜR VE SELAMLARIMLA...
Anı yaşamak; geçmişin sancılarıyla hüzne boğulmaktan; geleceği bizimmiş gibi planlamaktan daha çok huzur verir insana; Ve karşımızdakilerin sözleri, davranışları üzerine hayatımızı kurgulamaktansa, kendimizi ortayakoymalı, ayrıntılara çok fazla girmemeli derim... Düşündüren dizeler okudum kaleminizden... Kutluyorum... Saygı ve selamlarımla...
Yorgun kırıntılar toplar serçeler hep pencere kenarlarında, yoksul içlenişlerin mevsimleri birbiri peşi sıra akarken hüznün ovalarında. İç sesimiz olur kimliksiz dileklerimiz, mavi bir yangının dumanı savrulurken gökyüzünün kıraç mezarlarına. Tebrikler.
sınırsız tebrıklerımle