(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENI ISTIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENI ISTIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dilde olan ama yürekte hissedilmek istenmeyen, kabul görmemiş gercekler bır türlü bulamaz yerini kelimelerde...Ve söylemek zorunda olunduğunda da alakasız gelir , çatalli ve boğuk cikan seslerin bileşiminde.Gönül kabul etmiyorsa ayrılığı beden ancak yasamayı onunla anlamlı buluyor.
sevgili arkadaşım.bu kısacık şiirin içinde o kadar büyük anlamlar yatıyor ki.
ayriligin dikenli teli bogazimi yirtiyor gönül sensizligi hazmetmiyor bir soluk nefes icin mutlaka bir yudum seni istiyor.!!!!
insan bir kere sevdimi tam sevmek ve bir ömür boyu onunla yaşamak istiyor.ama günlerin getirdiği olumsuzluklar bu aşkı o hale getiriyorki,bazan ayrılmak zorunda kalıyor sevgililer.istemedende olsa çatır çatır ayrılıyor.çünkü artık araya bir daha kavuşulamayacak dikenli teller girdi.aşılması mümkün değil.Yapılması gereken işleri zamanında yapmak, daha sonra o işlerle ilgili karşılaşılabilecek zorluk ve sıkıntılarla karşı karşıya kalmamızı ortadan kaldırır .eğer bu işleri zamanında halledemezsek araya dikenli tellerde giriyor,kara çalılarda.bu sefer onsuz kalmayı hazmedmiyorsun.hazmedemezsen ne yapacan ,gönül kuşunu elinden kaçırdın. ama yinede pişmanlıklar var mutlaka bir nefes yoldaşlığı için onu istiyorsun ama bakalım gelecek mi.?
sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Denizler senin olsun dalgalar benim Bulutlar senin olsun damlalar benim Her şey senin olsun Yalnız sen benim... Çok insanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler Hepside gökte ve parlıyorlardı Ama ben seni güneşim seçtim Senin için bin yıldızdan vazgeçtim
yüreginize saglik cok tesekkur ederim evet aslinda cok sey anlatiyor bu siir sizin gibi yüregi okuyanlarinda asl gözünden kacmiyor tabiki sevgileirmi kucak dolusu sunuyorum saygilar...