(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOKAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOKAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beklenmedik anlarda, bilinmeyen zamanlarda hasmın değil dostun söylediği bir şeyden kişiyi daha da yaralayacağı ne olabilir ki...Ne var ki yaşamın içinde hepsi var ve insan denilen bu...Sizi ve şiirinizi çok iyi anlıyorum.
Bayramınızı en iyi dileklerimle kutlar, selam ve saygılarımı sunarım.
Bak ablam bak söz verdin unutma bahçendeki o güzel şiirleri okumaya gelceğim..o solgun çiçeçeklerle değilde içindeki açmış çiçeklerle seni okumak istiyorum bilesin...
Ablam, oldumu şimdi sabah sabah helede bayram sabahı. Uzun zamandır özlemle senin şiirini okumayı beklerken. Bu kadar buruk dizeleri okumak beni üzdü açıkçası. Oysa şöyle bahçendeki o çiçekler kadar güzel bir bayram şiiri ne de güzel olurdu hani.... Uzun zamandır yosun seni burada yeniden görmek ne güzel... Ablam çicekler kadar nice güzle bayramları, kuş çıvıltıları kadar şen geçirmen temennimle.. Nice güzel bayramlara...en derin saygılarımla...KUTLUYORUM...
Dilek yıldızı bu içten yorumun için sana teşekkür ederim...Ve sana söz veriyorum, çiçeklerimi hep yeşil tutmak için gülümsemeye çalışacağım zor olsa da bunu başaracağım...Yıldızın bol olsun....
Ablam benim renkten ziyadesin yüreğimde sakın ama sakın üzülme.. bak sen üzülürsen ektiğin çiçeklerde kurur bilirsin.. Yaşamın kıyısından acılar yanından geçsede sen hep gülümsemenle tokat at...ama sakın ha sakın seni bir şeylerin üzmesine izin verme bahçendeki güller aşkına... Sakın ha üzülüpte benim de boynumu bükme ablam... Bırak kaldırmlar saklasın o ayak bastığın hatıralarını ve acıları... ama sen gül hep yeşeretmek için içindeki goncayı....
Bu içten yorumun beni uzun uzun düşünceye sevketti...Yaşamın güzel olduğu kadar ağır ve üzücü tarafları da var....Ama bildiğim tek şey ise zaman en iyi ilaçtır... Sevgiyle kal dilek yıldızı...