(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk yalnız gezer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk yalnız gezer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanane, sana mı soracağım kullanacağım fotoğrafı... okuduğunda şiir değildir, o saçmalığa da bir anlam yükleyip fotoğrafla ilişkilendirmen çok garip. bak işine bulaşma bana...
Okuduğun bir şiir değil masalcım, okuyucu için yazdığım ironik bir saçmalıktır... Sırf aşk kelimesi geçiyor içinde diye herkesin atlayıp okumasına bir sitemdir o saçmalıkları... Ekonomik olmaya gelince :) daha fazlasını yazsam bu kadar masum olamazdım :) atılmayalım şimdi steden yok yere :))) sevgiler...
neyseki kısaydı şiir sabretmeye lüzum kalmadı:) ben de farkettim adında aşk, sevgili geçen şiirler tıklama rekoru kırıyor. buna rağmen senin şiirde 73 çoğul gösterim yapıldı. 48 tekil gösterim yapıldı. şu na kadar:) üzgünüm artiz.
Şiire katılıyorum. Anımsarsanız bir şiirinize yorumda bunu size söylemiştim. (biraz çok bilmişlikle) :)) Başlığı aşk oln şiirlerimin patlama yaptığını görüyorum..
İçinden aşk geçen bir şiire ki bu da öyle Sırf üç harf niyetine sabreden salak Aşk seni pervane edebilir mi Bir serseri bu kadar ileri gidebilir mi ERKAN ÇELİKOL (ERKAN ÇELİKOL)
Hahahaha... teşekkür ederim efendim, eksik olmayın siz de çok iyisiniz... zira birbirimizi beyenelimki beğenmelerde bolluk bereket olsun :))) puanlarımız artsın... acizane size tavsiyem odurki şiirin içinde mutlaka aşk kelimesi geçsin. şiirin içinde geçmiyorsa bile isminde geçsin. hele bu birde imkansız aşk filan gibi olursa okumalar daha da artar. aşka lüzüm yok, isminde geçse yeter :) teşekkürü bir borç bilirim efendim. yayınlayacağınız ilk şiire iltifatlarımı şimdiden sunarım, saygılar...