Ruhumda ayak sesim, mechule bu yolculuk Attığım her adımda kendimden uzaktayım ! Diyor ki son nefesim : mechule bu yolculuk Ben benim içimdeki en büyük tuzaktayım !
Yollar beni yürüyor, içimde kaldırımlar.. Ruh bedenden bi-haber avare bir yolcuyum ! Gelip beni buluyor Fizanda yıldırımlar !.. Sanki ya ben sokakta terkedilmiş çocuğum..
Gözleyen yok yolumu hedefimi kaybettim ; Kainatla birlikte raksedip duruyorum ! Arıyorken ölümü hedefimi kaybettim ; Bu kimsesiz sokakta kendimi soruyorum !
Dindirsin şimdi beni acılarım dindirsin ; İçimdeki çocuğun figanını dinleyin.. Dört kişi tutup beni makberime indirsin.. Kimsesiz ölmek neymiş ey ekabir anlayın !
Cebimde çaresizlik volta volta erirken , Kaç gece sabah ettim dilimde bir ıslıkla .. Şu zifiri karanlık güne yerin verirken , Düşlerle vedalaştım yerdeki taş yastıkla !
O kadının kokusu sindi diye taşlara , Gençliğimi bu yolda öylesi arşınladım ! Ciseleyen şu yağmur eşlik etsin yaşlara , Kaldırım öksüz kalsın gölgemi kurşunladım !..
Yarına taşır diye beyhude yürümüşüm.. Mazileri önüme serdi durdu yıllarca ! Nefes alıp vermeme aldırman çürümüşüm ; Kaldırımlar bu dizi yordu durdu yıllarca !
Necip Fazıl görseydi halime üzülürdü.. “Ne yaptın be A..zade kendine yazık ettin” Diye gelir yanıma öylece büzülürdü.. “Sen bu kaldırımlarda koca ömrü tükettin”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALDIRIMLAR A NAZİRE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALDIRIMLAR A NAZİRE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaldırımlar şiiri denince akla ilk olarak Üstadın ki gelir haklı olarak. Ancak tahminim o yöndeki bundan sonra "hangi kaldırımlar şiiri" diye sorulacaktır. Yüreğine sağlık. Zevkle okudum.
Bu gece Kadir gecesi. Gecenizi şiirinizle birlikte kutlar saygılar sunarım.
EN GÜZEL ŞİİRLERİN MÜSTESNA İSMİ DEĞERLİ GARDAŞIM YÜREK SESİNİ OKUMAK AYRI BİR HAZ CANI GÖNÜLDEN KUTLAR SAYGILAR SUNARIM.MUBAREK KADİR GECENİZ TÜM DUALARININZ KABUL OLDUĞU ANI MÜCDELESİN İNŞALLAH
O kadının kokusu sindi diye taşlara , Gençliğimi bu yolda öylesi arşınladım ! Ciseleyen şu yağmur eşlik etsin yaşlara , Kaldırım öksüz kalsın gölgemi kurşunladım !..
Bütün şiirlerinde feryadını içimde hissettim..Kıymetli Üstadım Sevgili abiyim..Sende sevda başka bir dilde yazılıyor söyleniyor..Ben muhacirim gurbet elde..Muhacir duası makbul olan dualar içinde sanırım .Bu gece Kadir gecesi..Üstadım dualarım senin için inşallah rabbimin gönlüne huzur vermesi için olacak..İnşaAllah bayramın bayram olacak ..Hürmetlerimi sunuyorum kardeşime..Sevgili abime..Ustama..
Yarına taşır diye beyhude yürümüşüm.. Mazileri önüme serdi durdu yıllarca ! Nefes alıp vermeme aldırman çürümüşüm ; Kaldırımlar bu dizi yordu durdu yıllarca !
Necip Fazıl görseydi halime üzülürdü.. “Ne yaptın be A..zade kendine yazık ettin” Diye gelir yanıma öylece büzülürdü.. “Sen bu kaldırımlarda koca ömrü tükettin”
Mükemmeldi kaleme aldığınız duyguları ifade şekliniz, değerli kaleminizi gönülden kutluyorum Çetin hocam, sağlık ve huzur içinde kalınız ebedi...