(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi o kadar güçlü olmasa ne kırgınlıklar unutulur ne de yüz yüze bakılır. Sevmek teslimiyettir kabulleniştir güvendir. gidebilecek her yere düşünmeden gidebilmektir.Yüreğine sağlık arkadaşım koşulsuz sevgi ne kadar güzel anlatılmış İZMİR'le sevgilerimle kal canım.
Seven sevdiğinin peşinden gitmeli dikenine de katlanmalı acılarına da ortak olmalı. Güzel bir sevgi örneğiydi.Bayramınızı kutlar Ayvalık'tan selam ve sevgiler gönderiyorum.
cemre2 tarafından 8/17/2012 4:41:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Tuzuyla biberiyle, acısıyla tatlısıyla seninle bir ömrü paylaşmak ne güzel demiş seven bir kalp.Evet; sevenin yeri sevdiğinin yanıdır... Sevginin net bir tanımıydı bu öz sesleniş. Bütün kalbimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum...
yolları bağlayan köprüler vardır bir tarafı bir tarafa ve hatta iki yaka gibi kalır bazen insanlar İstanbul gibi bakar.
Tebrik ederim sevgi saygı ve selam ile.