(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Batıl inanç.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Batıl inanç.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim doğrusu.geç gördüm biraz güne geldiğini şiirimin.Bu Yüzden geri dönüşüm de geç oldu biraz kusura bakmayın.saygılarımla
Teşekkür ederim beğenmenize sevindim doğrusu.geç gördüm biraz güne geldiğini şiirimin.Bu Yüzden geri dönüşüm de geç oldu biraz kusura bakmayın.saygılarımla
Keyif aldım, güne yakışan bu güzel eseri ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum. Emeğinize yüreğinize sağlık. Sevgi, saygı ve selamlarımla. Hoşça kalın…
Sayfamdan ansızın gelip geçmişsiniz merak edip sayfanızı ziyaret ettim. bir şiirinizi de okumadan dönemezdim. şiiriniz ilginç ve güzel selam ve sevgilerimle...
heyecanlandım birden 1001 ifadesini görünce:)) teşekkür ederim arkadaşım samimi yorumun beni mutlu etti doğrusu.çok severek yazdığım bir şiirdi.böyle samimi güzel yorumlar almak çok hoş..ben de senin şiirlerini birkaç kez okurum rast geldikçe(diğer sitede) oradan hatırlarsın beni sanırım:) grüşmek üzre şiirlerde,tkrar tşkler:)
Çok teşekkür ediyorum hocam,beni gerçekten çok mutlu ettiniz.uzun zaman içimde demlenip de dökülen bir şiir idi bu.bu kadar sevmeniz ve samimi yorumunuz benim için sayfalar dolusu yoruma bedeldir..etkili yorum hakkı burada birtaneymiş.etkili yorum olarak seçiçektim fakat bi önceki yorum da çok hoşuma gitti..benim için şu yorumunuz dediğim gibi yüzlerce yoruma bedel.tekrar teşekkür ediyorum.çok sağolun.
Çok beğendim. Büyüklerin sözünü dinlemeyidiniz :)) Olabilecek bütün fırsatları kaçırmışsınız.Keşke üç olumsuzluk bir olumlu getirse aşkta :)) TEBRİKLERR
Olabilecek bütün fırsatları kaçırmışsınız.Keşke üç olumsuzluk bir olumlu getirse aşkta :)) çok yaşayın siz:) şiir'in içeriğine ne kadar da uymuş yorumunuz.gerçekten çok hoşuma gitti.çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için..var olun!
Sade ve etkileyici.
Tebrikler.