yapraklardan düşen bir avuc sen
Aklıma düştün Sevdamın ince gülü , her yanıma seni esir ettin. Öyle biz kokuyorumki , tane tane hasretimin yaşlarında yine seni sayfalara meyil ediyorum. Kana kana sen diye hasretinden yere düşen damlaları bir sen koktuğu için içime buram buram çekiyorum. Öyle anlatmaksızım bir seni birde beni bu Aşka sürgün ediyorum. Sevdikce seviyor ve bu Sevdamı yüreğimde usul usul gizli tutuyorum. Hasretimin gûzel yanı ben seni her Aşka yakışır bir şekilde sevmiyorum , gizlice saklıca ama hoyratca ve alevler içinde yanarcasına , her bir sen kokan yanımı sen diye kendime gebe ediyorum. Ah sevdam sen hiç kendini benim Aşkıma yakışır bir Mürekebin son demiyle sevdinmi? Aşkının eziyetini hiç bildinmi ve üşüyen yanımın sen koktuğunu gözlerimde hissetinmi? Aşığınım Sevdam utanırcasına seni korkularımla seviyorum, ben sevmesemde yüreğim buna mani. Ince gülüm , şirin yüzlüm Sevdamıza ağlıyorum. Ne vardıda hasretliği boynumuza saracak , ellerini bana uzatmıyacak, yüreğime Nefesini sarmıyacak. Bilirsin Sevdam gözlerinin son durağına tutsağım , kor olmuş virane gönlüm seni sensiz yaşamaktan kendini avutmaktan ve sensiz gecelere dalmaktan ve geceyi sensiz yakmaktan , kuşatmaktan harabe gönül olmuş. Ah be yüreğimin sızısı korkuyorum senide kendime benzetmekten , istemiyorum Aşktan yana hiç bir buluş , kurtuluş. Korkuyorum , korkuyorum be Sevdam sözlerimi anlamıyacağından çok korkuyorum..
yalın ayak iz birakmadan sensiz başladığım seninle bitirdiğim Aşkı avuclarına zikrediyorum ve seni sensiz kimsenin ruhu duymadan yanarcasına Sevmeye devam ediyorum. Çünki Mürekebimin son demiyle bile bu Sevdamı ve içimdeki seni sayfaların son yaprağında bile yansıtamıyorum çünki seni dökülmemiş yapraklarda gizlice daha bi çok Seviyorum Emre Kaya |