(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞAÇDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞAÇDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşem bir mana saklanmış sözlerin arkasına, hep olduğu gibi usta kalem, bu alanda elinize su dökemez hiç bir kimse, zira duymayan yazamaz; böyle şeyler kurguyla yazılamaz, ele olsa ben çok yazardım, samimi olara kdedim bunu ... Sizi kalbi saygımla kutluyorum, aldım alacakkadar nasibimi ve esenlik dileklerimle gidiyorum... Allah razı olsun üstadım... Baki selamlarımla...
Zınk diye durduran bir tarz!.. Hımm, ne diyor falan oluyorsunuz ve final, şrakk... patlayıveriyor birden. Aklınız başınıza , başınız göğe eriyor. İşte diyorsunuz, bu kısa ama özlü mısralarda hayat var... Kutluyorum Sayın ÖZAYDIN, esen kalınız efendim...
daha çok buzlu yolda kayıp düşen kızlarımızın yaşadığı bir utangaçlık vardır...onu anımsattınız bana...saygılar. Karda kaydı yolda koşarken, Oturdu kıçın üstü. Bacakları açıldı , Utandı kız . Kızardı.. Etrafına bakındı. Kimseye, Görünmemiş. Rahatladı; Ağaçlar gördü oysa ki ...
kemnur tarafından 8/8/2012 11:51:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
ah ağaç ah kız ne bilsin senin öyle bir fırsat kollayacağını.demekki yanında durduğun ağacada güvenmiyeceksin.şiirin benim yazdığıom kısa şiirlere benzemiş çok hoştu.bayılıyorum senin bu kısa şiirlerine.şiir zaten çok uzun olupta bıktırmıyacak.şiiri severek okuyacaksın.hem kısa hem anlamlı.kutlarım. sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Ben arifim diye sürme meydana Bir tenhada irfanına iyce bak Âlem bu ya senden kâmil bulunur Teraziyle dört yanına iyce bak
Cahil meclisinde satma güheri Ne bilsin kadrini beyni serseri Bir münasip söz bul kapat defteri Mukayyet ol lisanına iyce bak
Sizi kalbi saygımla kutluyorum, aldım alacakkadar nasibimi ve esenlik dileklerimle gidiyorum...
Allah razı olsun üstadım...
Baki selamlarımla...